Skip to main content
Waarom steld simyo niet in dat als je beltegoed op is dat je opnieuw tegoed kan bijkopen net als je internet tegoed
Beltegoed = Prepaid maar ik neem aan dat je een abonnement hebt. Het bijkopen van MB's is net nieuw. Misschien kunnen ze het op hun ideeën muur plaatsen. 🙂
Daarom kun je kiezen voor automatisch opwaarderen, komt al aardig in de buurt lijkt me.
Ja dat kan maar niet voor dezelfde maand dat je beltegoed op is
Je spreekt steeds over beltegoed, dat is bij prepaid. Dat schept verwarring ;)



Jij hebt een bel/sms bundel en die is op. Maar morgen heb je weer nieuwe..
Hetgene jij wilt is eenvoudig op te lossen met bijvoorbeeld een dual sim telefoon. Kom je met sim only een keer tekort kun je met een prepaid sim erbij naar hartenlust beltegoed kopen/gebruiken. Of bijvoorbeeld een extra foon voor een paar tientjes.
Hoi Geronimo,



Ik zie dat Raytje en Friesian al hebben geholpen 😳 Als je een Prepaid simkaart hebt, dan kun je beltegoed bijkopen. Dit betekent dat je een bepaald bedrag op je simkaart hebt en deze kan verbruiken 🙂 Zodra het op is, dan waardeer je je simkaart weer op.



Op dit moment heb je een abonnement met een bepaalde belbundel en een bepaalde internetbundel 🙂 Alleen MB’s kun je bij je abonnement bijkopen. Wanneer je merkt dat je belbundel te klein is, dan raad ik je aan om deze te wijzigen. Dit kun je voor de eerst volgende maand doorvoeren. Daarnaast kun je op Mijn Simyo steeds terugzien hoeveel belminuten en MB’s je nog over hebt 🙂 Zo weet je of je voldoende hebt voor die maand.



Is je vraag beantwoord?



@Raytje en Friesian; bedankt voor jullie goede hulp!

Reageer