Skip to main content
Hallo,



Ik heb donderdag na het activeren van mijn startpakket gelijk mijn nano-sim besteld. En heb tot nu toe nog niks ontvangen. Ik vraag me af of er iets is misgegaan met het bestellen.



En ik had ook nog een vraag over mijn nummerbehoud ik heb een mail binnen gekregen dat mijn nummerbehoud is afgewezen kan ik nu gewoon met mijn simkaart internetten etc.??



Groetjes Rumeysa
Hoi Rumeysa,



Je vraag over de nano sim heb ik in dit topic behandeld.



Ik zie inderdaad dat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen, omdat het simkaartnummer niet klopt. Als je het telefoonnummer alsnog wilt overnemen, dan wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met het juiste simkaartnummer.



Op dit moment kun je wel bel/sms-en en internetten, maar wel tegen het buiten de bundel tarief. Ik raad je aan om er nog geen gebruik van te maken, omdat de kosten anders hoog kunnen oplopen. Je kunt er ook voor kiezen om je tijdelijke nummer te activeren tot je definitieve nummer. Je nummerbehoud aanvraag wordt dan geannuleerd. Mocht je dit willen, dan wil ik je vragen mij dit per privé bericht te laten weten. Pas als ik een berichtje terug heb gestuurd met een bevestiging zijn je bundels actief.



Groetjes,



Alex

Reageer