Skip to main content

.

Mijn nummerbehoud is vandaag over gegaan naar simyo en ik ben sindsdien niet meer te bereiken. Mensen van de klantenservice roepen maar wat over wat de oorzaak zou kunnen zijn. Kan iemand hier even serieus naar kijken? 

Als ik bel krijg ik te horen dat de aansluiting vanwege administratieve redenen niet werkt. Welke administratieve redenen? Volgens de app heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd en moet ik deze activeren. Hoe, wat waar en wanneer is mij onbekend. Volgens uw collega zal dit automatisch worden verholpen over een paar dagen. Krijgt echt een eror van dit soort antwoorden, want heb nog steeds geen zicht op wanneer ik nou gewoon kan bellen zoals dat zou moeten kunnen. 


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid. 

Hoi @L.BT,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend allemaal! Ik begrijp dat je hiervan baalt.

Zojuist heb ik even meegekeken op de aansluiting en zie ik dat de bundels nog niet actief zijn omdat de eSIM nog niet is geactiveerd via de Mijn Simyo app. Zijn deze stappen wel met je doorgenomen met onze klantenservice? Ik zie namelijk geen reden waarom je de eSIM niet zou kunnen downloaden. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op en help ik je verder bij het installeren van de eSIM. Mocht dit niet lukken dan zal ik dit direct doorsturen naar de technische dienst. 

Excuses dat je dit zo hebt moeten ervaren, dat is natuurlijk geen fijne start.

Groetjes,
Amy


Reageer