Skip to main content
hallo, ik probeer al een tijdje sms-jes te versturen maar dan krijg ik een melding dat deze dienst niet beschikbaar is.

ik zou eerst moeten deblokkeren.....??? ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar ik kan nog steeds niets met sms-berichten doen. kunt u mij antwoordt geven?



Alvast hartelijk dank
Hoi hemabroekhoff,



Wat ontzettend onhandig dat het niet lukt om te sms'en vanaf jouw telefoon. Dat is iets wat we gauw moeten oplossen!



Het is te zien dat het eerder wel is gelukt om te sms'en, waarna er niets is veranderd aan jouw aansluiting. Ik heb daarom het idee dat het gaat over het sms'en naar een dienst (met 4 cijferige nummers). Dit zijn diensten die bij Simyo permanent zijn geblokkeerd, om hierbij fraude of andere hoge kosten te voorkomen.



Is dit misschien het geval?



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,



Ik kan helemaal geen smsjes versturen.....maakt niet uit wel nummer het is...!!!!
Hoi Hemabroekhoff,



Ah, dat werd niet gelijk duidelijk uit je bericht. Ik wil je vragen om dit topic door te nemen. Hierin geven we meerdere tips en tricks voor als je niet kunt sms'en. De meeste problemen worden met deze oplossingen verholpen. Wil je dit proberen en ons laten weten of het geholpen heeft?



Groetjes,

Angela

Reageer