Skip to main content
antwoord

Kan geen informatienummer bellen, wat kan ik doen?

• May 4, 2025
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Inmiddels kan ik wel weer gewoon bellen maar kan nu geen informatienummer (09008844) bellen ondanks dat het betreffende vinkje bij mij wel aanstaat.

Kunt u nog een vinkje aanzetten zodat ik ook weer informatienummers (bijv. 09008844) kan bellen?

Beste antwoord door Seren

Hi ​@zoveelste klant,

Bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat je deze optie aan hebt staan. Ik heb de instelling daarom even een reset gegeven. Als je dit bericht leest, wil ik je vragen om je toestel 10 minuten uit te schakelen en daarna weer op te starten. Hierna zou alles weer goed moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, laat het me dan gerust weten, dan kijk ik verder met je mee naar een oplossing.

Groet,
Seren

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 4, 2025

Beste ​@zoveelste klant hiervoor kun je tot 17u00 contact opnamen met Simyo via WhatsApp, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • May 6, 2025

Hi ​@zoveelste klant,

Bedankt voor je bericht. Ik zie inderdaad dat je deze optie aan hebt staan. Ik heb de instelling daarom even een reset gegeven. Als je dit bericht leest, wil ik je vragen om je toestel 10 minuten uit te schakelen en daarna weer op te starten. Hierna zou alles weer goed moeten werken. Mocht dat niet het geval zijn, laat het me dan gerust weten, dan kijk ik verder met je mee naar een oplossing.

Groet,
Seren