Heeft symio de langere rinkeltijd nog steeds niet aangepast. Forum vragen zijn van twee jaar terug.
Vrij snel na dat ik klant ben geworden heb ik de voicemail uit gezet.
eens in de zoveel tijd zie ik dit verzoek voorbij komen misschien toch nog een keer kritisch naar kijken zo een heftige technische ingreep kan dit toch niet zijn?
Hoi Traag,
Welkom op ons forum!
De rinkeltijd kun je bij ons helaas niet aanpassen. Die is door KPN vastgesteld en daar kunnen wij niets aan veranderen. Ik zal weer eens een balletje hierover opgooien bij onze technische jongens, maar ik verwacht niet dat het (op korte termijn) wordt aangepast.
Er is nog wel een andere optie. Mocht je het niet zo belangrijk vinden dat mensen een voicemailbericht kunnen achterlaten, dan kun je overwegen deze optie uit te zetten. Dit doe je door naar 12339 te bellen. Omdat de bellen niet doorgeschakeld wordt naar jouw voicemail, zal de 'rinkeltijd' hierdoor wat langer worden. Dit zou je eens een tijdje kunnen testen. Vind je het niks? Dan zet je jouw voicemail gemakkelijk weer aan door 12331 te bellen.
Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.