Dinsdag heeft een medewerker op Whatsapp dienst van Simyo mij gezegd de blokkade op 0906 nummers op te laten heffen .. ik krijg naar meermaals berichten afgelopen 3 dagen ‘nul-reactie’.. iemand ervaring hier mee?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen reactie meer krijgt op Whatsapp! Ik kan niet precies zien wat hier is misgegaan, onze excuses hiervoor.
Ben je ervan op de hoogte dat bellen naar 0906 niet binnen je bundel valt en je dus extra moet betalen? Mocht je dit toch aan willen hebben dan kan ik dit voor je in orde maken. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg dan dat deze optie wordt ingeschakeld.
Groetjes,
Amy
Ik heb u een privé bericht met alle persoonlijke gegevens gestuurd
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen reactie meer krijgt op Whatsapp! Ik kan niet precies zien wat hier is misgegaan, onze excuses hiervoor.
Ben je ervan op de hoogte dat bellen naar 0906 niet binnen je bundel valt en je dus extra moet betalen? Mocht je dit toch aan willen hebben dan kan ik dit voor je in orde maken. Je kan mij hiervoor een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik zorg dan dat deze optie wordt ingeschakeld.
Groetjes,
Amy
Hallo Amy,
ik had een privébericht gestuurd. Wanneer kan ik verwachten dat dit verholpen is??
kevin
Hoi
Zojuist heb ik gereageerd op jouw privébericht. Het zal zo snel mogelijk worden opgepakt.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.