Skip to main content
Ik ben sinds vandaag over op Simyo (met nummerbehoud). Ik kreeg gisteren een mail dat ik mijn simkaart alvast moest activeren. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg toen echter een foutmelding, ik heb het alleen per ongeluk weg geklikt en kon daarna niet meer achterhalen wat er nou mis was gegaan. Ik kon wel al inloggen met mijn eigen nummer (en dus niet het tijdelijke nummer van Simyo) en ik kon de simkaart ook niet nog een keer registeren. Daarom ben ik er vanuit gegaan dat het in orde was.



Mijn oude simkaart van KPN deed het vanochtend rond 10.00 uur niet meer. Ik heb toen de nieuwe simkaart van Simyo in mijn iPhone 4 gedaan. Maar het is nu al bijna 19.00 uur, en de simkaart is dus al bijna 10 uur in mijn telefoon, maar ik heb geen bereik. Als ik bel krijg ik te horen dat ik om administratieve redenen ben afgesloten of iets dergelijks. Ik kan ook niet gebeld worden. Ik heb mijn telefoon al meerdere keren aan en uit gezet. Ik weet niet meer wat te doen. Ik ben niet zo blij, want ik vind dit echt heel onhandig... 
Ik ben sinds vandaag over op Simyo (met nummerbehoud). Ik kreeg gisteren een mail dat ik mijn simkaart alvast moest activeren. Dat heb ik gedaan. Ik kreeg toen echter een foutmelding, ik heb het alleen per ongeluk weg geklikt en kon daarna niet meer achterhalen wat er nou mis was gegaan. Ik kon wel al inloggen met mijn eigen nummer (en dus niet het tijdelijke nummer van Simyo) en ik kon de simkaart ook niet nog een keer registeren. Daarom ben ik er vanuit gegaan dat het in orde was.



Mijn oude simkaart van KPN deed het vanochtend rond 10.00 uur niet meer. Ik heb toen de nieuwe simkaart van Simyo in mijn iPhone 4 gedaan. Maar het is nu al bijna 19.00 uur, en de simkaart is dus al bijna 10 uur in mijn telefoon, maar ik heb geen bereik. Als ik bel krijg ik te horen dat ik om administratieve redenen ben afgesloten of iets dergelijks. Ik kan ook niet gebeld worden. Ik heb mijn telefoon al meerdere keren aan en uit gezet. Ik weet niet meer wat te doen. Ik ben niet zo blij, want ik vind dit echt heel onhandig... 




Hoi Assievoc,



Welkom op het forum :)



Ik zie dat je in eerste instantie je simkaart niet hebt ontvangen? En dat je die simkaart via de website hebt geblokkeerd wegens verlies/diefstal. Die blokkade wordt dan overgenomen op je nieuwe simkaart, en die moeten we bij de klantenservice dan voor je verwijderen.

Ik zie dat mijn collega dat al voor je heeft gedaan vandaag.



Ik hoop dat mijn uitleg wat verwarring wegneemt nu. :)



Groetjes,

Charlene

Reageer