Skip to main content
Hai,

Ik heb begin maart een Simyo jaar-abo afgesloten. Ik heb toen geen nummerbehoud aangevraagd, omdat ik de sim in een tweede, nieuwe telefoon gebruik. Op mijn oude telefoon heb ik een abo bij Voda dat al jaren contractvrij is.



Intussen zou ik nu eigenlijk graag mijn oude Voda-nummer willen gebruiken op mijn nieuwe tweede toestel, maar op het snellere simyo(kpn)netwerk.



In Mijn.Simyo (van de Simyo-sim van begin maart) staat onder 'Mijn instellingen & simkaart' nog steeds een optie "Aanvragen nummerbehoud".

Kan dat nu -twee weken later- alsnog?

Of kan ik beter nóg een Simyo-abo aanvragen, maar nu mét nummerportering vanaf het Voda-abo?
Hoi LeFly, welkom op het forum van Simyo! :)



Als je je Vodafone nummer op je huidige Sim Only wil gaan gebruiken, dan is de optie "Aanvragen nummerbehoud" helemaal de juiste om te gebruiken, goed dat je 'm al gevonden had! :)



Op deze manier kan je inderdaad achteraf nummerbehoud nog aanvragen op je Simyo aansluiting, in plaats van dat je een nieuwe aansluiting moet aanschaffen, handig hè?
Kim, dank je wel, ik ga het gelijk aanvragen!
Hoi LeFly,



In je gegevens zie ik dat je het nog niet hebt aangevraagd. Heb je hulp nodig of heb je nog geen tijd gehad?

Reageer