Skip to main content
IK heb 12339 gebeld om de voicemail uit te zetten, krijg ik een "piepje" en verder niets. Staat hij nu uit? Tel. nr: 06- xxxxxxxx



Alvast bedankt voor het antwoord.



Met vriendelijke groet,



Ronald P.Spa
Hallo Ronald,



Allereerst is het niet verstandig je nummer op het forum te zetten. Het forum is openbaar en voor iedereen toegangkelijk.

Je kan het ook testen via een andere telefoon of de voicemail uit staat!



Heb ik je zo goed geholpen?



Fijne koningsdag nog!
Hallo Maikel,



Dank voor je reactie. Ik dacht dat de vraag rechtstreeks naar een medewerker ging. Maar blijkbaar niet. . Als ik nu mijn nummer bel via Skype komt er gelijk een mevrouw aan de telefoon die zegt dat mijn nummer in gesprek is maar dat er wordt doorgeschakeld naar voicemail.Ik was niet in gesprek! Ik heb toen een vriending gevraagd mij te bellen en de telefoon ging gewoon over maar zij kreeg ook, na vijf keer overgegaan te zijn, de voicemail. Wat doe ik fout of wat heb ik fout gedaan? Ik wil helemaal geen voicemail. Kan toch zien wie gebeld heeft op mijn toestel. Graag hoor ik nog hoe het eraf kan. Heb net weer gekeken op 'mijn simyo" en zie niet wat ik verkeerd gedaan heb.



Alvast bedankt,

Ronald
Weer hallo Maikel,



Snap er niets van. Weer dat nummer gebeld en nu een man aan de telefoon die vertelde dat de voicemail werd uitgezet. Voor de zekerheid nog even gekeken of ik eerder het juiste nummer gebeld had en JA. Dus ik snap er niets van. Nu maar hopen dat het echt uitstaat. Nogmaals bedankt voor het reageren.



Groeten,

Ronald
Hallo Ronald,



Het forum is openbaar dus iedereen, mits klant van Simyo, kan op jou bericht reageren.

Ik heb even met je meegekeken maar je moet inderdaad 12339 bellen om de voicemail uit te zetten.



Graag gedaan voor het reageren.

Heb je in het vervolg een vraag ben je van harte welkom op het forum en misschien help ik je dan wel weer.
Hoi Ronaldspa,



Goed dat je hier je vraag stelt. Welkom op forum.



Vervelend om te horen dat je de voicemail niet direct kon uitzetten. Fijn om te horen dat het nu wel gelukt is :)



In verband met je privacy heb ik je telefoonnummer weggehaald. Je hoeft het niet openbaar op het forum te vermelden. Wij kunnen namelijk aan de hand van je forumnaam je aansluiting erbij halen.



Als je 12339 belt om het uit te zetten krijg je een mannelijke stem te horen dat de dienst wordt uitgeschakeld. Vanaf dat moment weet je zeker dat je voicemail niet meer actief is.



@maikel.twinnie, bedankt voor je hulp.

Reageer