Beste simyo,
Gister is mijn abonnement bij een andere provider ingegaan met nummer behoud. Echt zie ik op mijn simyo ap nog steeds mijn bundel open staan. Is mijn abonnement bij jullie nou op gezegt op niet?
Mvg maaike
Bladzijde 1 / 1
Hoi maaike,
Dit kan kloppen in het begin staat dit er nog in maar in deze dagen verdwijnt het al, kan je al met je nieuwe provider bellen en alles?
Dan betekent dat je al opgezegd hebt!
Mvg,
Simnlru
Dit kan kloppen in het begin staat dit er nog in maar in deze dagen verdwijnt het al, kan je al met je nieuwe provider bellen en alles?
Dan betekent dat je al opgezegd hebt!
Mvg,
Simnlru
En heb je geen bereik meer met je simyo simkaart?
Hoi mcweeda,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat jammer om te zien dat je hebt besloten om over te stappen :(
Simnlru zit helemaal goed met zijn bericht! Jouw abonnement is goed opgezegd maar jouw Mijn Simyo Account nog niet. Deze laten we altijd nog even open staan zodat jij jouw laatste facturen nog kunt bekijken en downloaden. Je ziet om die reden dus nog je bundels staan en je kunt daarom ook nog inloggen. Wanneer je niet meer kunt inloggen, weet je dat ook het account helemaal opgeheven is.
In het systeem zie ik netjes terug dat jouw abonnement gestopt is. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
@Simnlru, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat jammer om te zien dat je hebt besloten om over te stappen :(
Simnlru zit helemaal goed met zijn bericht! Jouw abonnement is goed opgezegd maar jouw Mijn Simyo Account nog niet. Deze laten we altijd nog even open staan zodat jij jouw laatste facturen nog kunt bekijken en downloaden. Je ziet om die reden dus nog je bundels staan en je kunt daarom ook nog inloggen. Wanneer je niet meer kunt inloggen, weet je dat ook het account helemaal opgeheven is.
In het systeem zie ik netjes terug dat jouw abonnement gestopt is. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
@Simnlru, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.