Hello,
Vandaag zou mijn nummerbehoud omgezet worden.
Dat zou tussen 09:00 en 17:30 gebeuren.
Maar nu 20:11 is dit nog steeds niet.
Begin me twijfels nu wel te krijgen.
Ik ben niet bereikbaar voor me eigen bedrijf.
Wie kan mij helpen.
mvg Nathalie
Bladzijde 1 / 1
Soms helpt het als je je telefoon even helemaal uit- en weer aanzet. Dan kan de telefoon zicht opnieuw op het netwerk aanmelden.
Heeft het geholpen?
Heeft het geholpen?
Hi Martijn,
Dat doe ik elke x als ik de simkaart plaats.
Tot nu heb ik geen bereik.
Dat doe ik elke x als ik de simkaart plaats.
Tot nu heb ik geen bereik.
Je kan controleren of het overzetten van je nummer inderdaad is gebeurd door te kijken of je oude sim het nog doet. Die houdt er namelijk mee op zodra het nummer van je vorige provider door Simyo is overgenomen.
Hi Martijn,
Dat doe ik elke x als ik de simkaart plaats.
Tot nu heb ik geen bereik.
Dat doe ik elke x als ik de simkaart plaats.
Tot nu heb ik geen bereik.
Die doet het niet meer.
Zover ben ik al ik zit echt op hete kolen.
Ik ben nu al meer dan een dag niet bereikbaar.
En op zn zachts gezegd niet blij.
Ik ben onbereikbaar voor mij klanten.
Hoe lang gaat dit nog duren.
Zover ben ik al ik zit echt op hete kolen.
Ik ben nu al meer dan een dag niet bereikbaar.
En op zn zachts gezegd niet blij.
Ik ben onbereikbaar voor mij klanten.
Hoe lang gaat dit nog duren.
Geen idee, meestal werkt het aan en uitzetten, maar nu lijkt het misschien iets anders te zijn.
Ik hoop dat een moderator hier snel notie van neemt (wat ik wel verwacht bij Simyo).
Ik hoop dat een moderator hier snel notie van neemt (wat ik wel verwacht bij Simyo).
Vandaag zou mijn nummerbehoud omgezet worden.
Dat zou tussen 09:00 en 17:30 gebeuren.
Maar nu 20:11 is dit nog steeds niet.
Begin me twijfels nu wel te krijgen.
Ik ben niet bereikbaar voor me eigen bedrijf.
Wie kan mij helpen.
mvg Nathalie
Hoi Nathaliemay,
Toen ik je bericht las kreeg ik dezelfde twijfel als wat jij kreeg en ben gelijk ff in het systeem gedoken. Het nummerbehoud is nu goed voltooid. Ik wil je vragen je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting. Graan verneem ik van je of je gebruik kunt maken van je aansluiting met het juiste telefoonnummer.
@ Scotsman & Martijn bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.