Skip to main content
Hoi,



Mijn sim only van simyo zou vandaag (21-10) in zijn gegaan net als mijn nummerbehoud. Nu werkt mijn nummerbehoud niet. als ik bel, bel ik met mijn tijdelijke nummer van simyo. Bel ik mijn eigen nummer dan krijg ik meteen de voicemail. Ik log wel met mijn eigen nummer in bij mijn simyo. En had gisteren nog een mail gekregen dat mijn nummer vandaag zou worden overgezet. Wat heb ik verkeerd gedaan? of duurt het gewoon even voor je nummer is overgezet?

Ik wil graag vandaag nog bereikbaar zijn op mijn eigen nummer.



Wie kan mij helpen



groeten tessa
Hoi,



het probleem is al verholpen,



toch bedankt





groeten tessa
Hoi tessal, welkom op het Simyo forum :)



Het overzetten van een telefoonnummer van de ene naar de andere provider is een proces wat in principe een hele dag in beslag kan nemen... Meestal is het trouwens gewoon 's morgens vroeg al geregeld.

Gelukkig werkt bij jou alles nu zoals het moet werken :D



Veel plezier bij Simyo!

Reageer