Hoi,
Mijn sim only van simyo zou vandaag (21-10) in zijn gegaan net als mijn nummerbehoud. Nu werkt mijn nummerbehoud niet. als ik bel, bel ik met mijn tijdelijke nummer van simyo. Bel ik mijn eigen nummer dan krijg ik meteen de voicemail. Ik log wel met mijn eigen nummer in bij mijn simyo. En had gisteren nog een mail gekregen dat mijn nummer vandaag zou worden overgezet. Wat heb ik verkeerd gedaan? of duurt het gewoon even voor je nummer is overgezet?
Ik wil graag vandaag nog bereikbaar zijn op mijn eigen nummer.
Wie kan mij helpen
groeten tessa
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
het probleem is al verholpen,
toch bedankt
groeten tessa
het probleem is al verholpen,
toch bedankt
groeten tessa
Hoi tessal, welkom op het Simyo forum :)
Het overzetten van een telefoonnummer van de ene naar de andere provider is een proces wat in principe een hele dag in beslag kan nemen... Meestal is het trouwens gewoon 's morgens vroeg al geregeld.
Gelukkig werkt bij jou alles nu zoals het moet werken :D
Veel plezier bij Simyo!
Het overzetten van een telefoonnummer van de ene naar de andere provider is een proces wat in principe een hele dag in beslag kan nemen... Meestal is het trouwens gewoon 's morgens vroeg al geregeld.
Gelukkig werkt bij jou alles nu zoals het moet werken :D
Veel plezier bij Simyo!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.