Skip to main content
Hallo,

Mijn nummer zou vandaag overgezet moeten zijn (of worden), maar er staat in Mijn Simyo "Nummerbehoud afgewezen", terwijl in het 4 stappen scherm gewoon alles correct is.

Momenteel heb ik met de Simyo sim nog mijn tijdelijke nummer...



groet, Arjan
Hoi Arjan Duijzer, en welkom op het Simyo forum :)



Voor zover ik in onze gegeven kan zien, is je nummer gisteren ook gewoon overgezet... 😕

Op 2 september zul je ook een e-mailtje hebben gehad met de bevestiging van je nummerbehoud.



Kun je me laten weten of het inmiddels goed is? Als het niet goed is, ook natuurlijk.



Ik zie dat je gisteren ook al telefonisch contact met de klantenservice hebt gehad, en een bericht via onze website hebt gestuurd met deze vraag.



Wil je in de toekomst je vragen via 1 kanaal sturen? Dat houdt het wat overzichtelijker 😃
Beste Ernst,



Inmiddels is het nummer overgezet, bedankt.

Het leek erop dat dat 's nachts al was gebeurd, omdat op "Mijn Simyo" direct stond dat stap 4 voltooid was. Stap 4 is "nummer overgezet naar Simyo" dus dan verwacht je dat het gebeurd is.

Bovendien lijkt het me handig als Simyo een mailtje stuurt nadat het nummer daadwerkelijk is overgezet. Nu had ik geen idee of het gebeurd was, vandaar dat ik via verschillende kanalen snel informatie erover wilde hebben. Omdat ik mijn nummer niet kwijt wil raken, wilde ik geen enkel risico lopen.



Over "Mijn Simyo" nog een opmerking/probleem: Bovenaan blijft een blauwe balk staan met "Nummerbehoud afgewezen" terwijl het gewoon gelukt is.... dat beangstigde mij ook een beetje gisteren.



Groet,

Arjan
Beste Ernst,



Inmiddels is het nummer overgezet, bedankt.

Het leek erop dat dat 's nachts al was gebeurd, omdat op "Mijn Simyo" direct stond dat stap 4 voltooid was. Stap 4 is "nummer overgezet naar Simyo" dus dan verwacht je dat het gebeurd is.

Bovendien lijkt het me handig als Simyo een mailtje stuurt nadat het nummer daadwerkelijk is overgezet. Nu had ik geen idee of het gebeurd was, vandaar dat ik via verschillende kanalen snel informatie erover wilde hebben. Omdat ik mijn nummer niet kwijt wil raken, wilde ik geen enkel risico lopen.



Over "Mijn Simyo" nog een opmerking/probleem: Bovenaan blijft een blauwe balk staan met "Nummerbehoud afgewezen" terwijl het gewoon gelukt is.... dat beangstigde mij ook een beetje gisteren.



Groet,

Arjan




Hoi Arjan,



Je nummer wordt administratief al 's ochtends aan je aansluiting gekoppeld. Zodat je met je eigen nummer kunt inloggen vanaf die dag en we weten dat dat vanaf die dag je nummer is. Wanneer je nummer technisch wordt overgezet, dat kan de hele dag duren. Daar kun je dus de hele dag wel hinder van ondervinden. Of het mogelijk is om daar een bericht van te versturen, als dat proces is afgerond, daar zal ik naar informeren. Op het moment dat wij je nummerbehoud hebben bevestigd hoef je echt niet bang te zijn je nummer kwijt te raken. Wij hebben dat dan netjes afgesproken met je vorige provider.

De melding Nummerbehoud afgewezen, is nog van je eerste aanvraag. Ik zal ook navragen waarom je die blijft zien. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend heeft gewerkt.



Gelukkig is alles goed gegaan :)

Mocht je nog eens een vraag hebben dan weet je ons te vinden.



Groetjes,

Charlene


Over "Mijn Simyo" nog een opmerking/probleem: Bovenaan blijft een blauwe balk staan met "Nummerbehoud afgewezen" terwijl het gewoon gelukt is.... dat beangstigde mij ook een beetje gisteren.



Groet,

Arjan




Hoi Arjan,



De blauwe balk is nu weg, als het goed is. Kun je dat even voor mij nagaan?



Groetjes,

Charlene

Reageer