.

Beantwoord

Is mijn nummer behouden, alleen niet administratief verwerkt?

  • 16 December 2014
  • 2 reacties
  • 677 Bekeken

Badge
heb al van alles geprobeerd maar mag alle maal geen baat hebben ook mail naar Symio rechtstreeks niet, ik snap niet dat je je oude nummer gewoon gebruikt voor bellen en gebeld worden dat het dan nietgoed gekeurd zou zijn door Vodafone!
gr Sonja Stomp
icon

Beste antwoord door Ernst 17 December 2014, 13:13

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Beste Sonja Stomp,

Wat een licht onsamenhangend verhaal. Zou je dit nog eens willen herschrijven?

PS Maak ook (meer) gebruik van leestekens en hoofdletters, zodat een verhaal rustiger gelezen kan worden. Dit kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik heb je topic meerdere malen getracht te lezen en word er geen wijs uit.....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi S J Stomp-Tenpierik,

Ik heb dit topic even in het subforum Nummerbehoud gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers het makkelijker vinden.

Aangezien ik in je gegevens kan kijken begrijp ik je probleem denk ik wel.
Wát er precies mis is gegaan is niet meer na te gaan omdat het al bijna 2 jaar geleden is, maar feit is wel dat jouw nummer gewoon van Vodafone overgezet is naar Simyo, maar dit niet in onze gegevens is verwerkt.
Je zult dus ook nooit met je oude nummer hebben kunnen inloggen op Mijn Simyo.
Dit hebben we nu als nog rechtgezet en nu kun je zoals het hoort op Mijn Simyo inloggen en daar doen wat je wilt doen.

Nog even een tip van mijn kant; je dient je wel even opnieuw te registreren op het forum.

Reageer