Skip to main content
Ik heb 25 september een mail gekregen waarin vermeld stond dat mijn sim-kaart geactveerd was, echter ik wilde mijn oude nummer behouden en dat ik hierover nog een mail zou krijgen wanneer dit geregeld was. Echter tot op heden heb ik hierover nog geen mail gekregen mijn vraag is waneer gaat dit gebeuren.

Met vriendelijke groet,



Leon Perebooms
Ik wacht nog langer. Ook geen mail ontvangen. Nummerbehoud is van Simyo naar Simyo!

Heeft iemand ervaring met deze lange wachttijden?
Hoi I.perebooms,



Wat onhandig dat je geen e-mail van ons hebt gekregen met de overstapdatum. Ik heb dit meteen voor je uitgezocht en ik zie dat je te behouden nummer op 20-10-2015 over gaat naar Simyo 🙂. Dit hebben we overigens wel naar hetzelfde e-mail adres gestuurd als er bij ons bekend is.



Omdat er best wel nuttige informatie in die e-mail staat, heb ik 'm zojuist nog een keer verzonden. Laat je me weten of je deze e-mail wel hebt gekregen?



Groetjes, Tiury
Ik wacht nog langer. Ook geen mail ontvangen. Nummerbehoud is van Simyo naar Simyo!

Heeft iemand ervaring met deze lange wachttijden?




Hoi HansJant,



Wat onhandig dat je overstap nog niet goed is gekeurd en je er verder niets meer van hebt gehoord. Deze interne overstappen van Sim Only naar een Simyo Prepaid, moeten handmatig worden verwerkt. Ik zie dat er hierbij iets niet goed gegaan is. Onze nummerbehoud afdeling gaat hier meteen achteraan. Zodra ik meer weet, breng ik je op de hoogte 🙂. Sorry voor het ongemak!



Groetjes, Tiury

Reageer