Skip to main content
Ik heb nummerbehoud aangevraagd bij overstap van Simyo sim only naar Simyo prepaid, ik krijg echter nergens een bevestiging dat

dit daadwerkelijk wordt uitgevoerd. Hoe weet ik zeker dat nummerbehoud is aangevraagd?
Hoi FemAn,



Vervelend om te lezen dat het niet helemaal duidelijk is hoe het zit met je aanvraag voor nummerbehoud. Ik heb het even voor je nagekeken. Je hebt een nieuwe bestelling geplaatst, zonder nummerbehoud. Je hebt nu een Sim Only abonnement én een Prepaid aansluiting. De simkaart van de Prepaid aansluiting heb je als het goed is al ontvangen. Ook een bevestigingsmail van je bestelling met je nieuwe nummer en een Pin/PUK e-mail.



Als je als nog je abonnement wil opzeggen en alleen gebruik wil maken van je Prepaid aansluiting, moet je inloggen op Mijn Simyo met je Prepaid aansluiting. Hier ga je naar Instellingen > Simkaart > Vraag nummerbehoud aan. Meestal kunnen we met vijf werkdagen je telefoonnummer overzetten op je Prepaid simkaart. Hier ontvang je een bevestiging van.



Als het niet lukt, laat je het ons dan even weten?



Groetjes,

Angelica
Hoi Angelica,



Bedankt voor je reactie.



Als ik nummerbehoud aanvraag voor mijn prepaid aansluiting, wordt het abonnement

automatisch opgezegd? Of moet ik dit alsnog doen?



Mocht ik in de toekomst toch weer een abbonnement willen, kan ik wel weer het nummer behouden?



Alvast bedankt,

FemAn
Hoi FemAn,



Nog even van mij; welkom op het Simyo forum 🙂.



Goed dat je dit even navraagt. Zodra wij jouw nummer overzetten naar Simyo Prepaid, zeggen we automatisch het abonnement op 🙂. Hier hoef je dus geen zorgen meer over maken. Wil je daarna nog overstappen naar een Simyo Sim Only, dan kan dit uiteraard gewoon met nummerbehoud. Dit gaat ook een stuk makkelijker, omdat er een eenvoudige overstapknop zit op Mijn Simyo!



Is je vraag zo beantwoord?



Groetjes, Tiury
Alles is duidelijk, ben prima geholpen.



Bedankt
Hoi FemAn,



Fijn dat je dit nog even hebt laten weten! Graag gedaan namens Tiury :)



Als je nog andere vragen hebt, laat je het dan weten? We staan voor je klaar.



Groetjes,

Angela

Reageer