Skip to main content

Ik heb er al eens eerder een vraag over gesteld → nummerbehoud.
Mijn nummer ging normaliter afgelopen 26 oktober 2022 over naar Simyo, echter is het nu 28 oktober en nog steeds is het niet gebeurd, Simyo geeft aan; vertraging omdat er een error is met mijn huidige nummer. Simyo gaf aan dat een extern bedrijf de portering doet, na lang zoeken en contact met Simyo (Na 2 uur aan de telefoon gezeten te hebben) doet PortingXS alle porteringen van Simyo schijnbaar. Na telefonisch contact met PortingXS gaven deze inderdaad aan dat mijn nummer in hun systeem stond. Ik heb verteld dat Simyo had gezegd dat er een error was opgetreden met mijn nummer vanaf mijn oude provider naar Simyo toe, de behulpzame medewerker van PortingXS heeft gekeken en er is geen error te vinden achter, voor of boven mijn nummer. Dit was dus een leugen van Simyo.

PortingXS gaf aan dat Simyo eerst mijn nummerbehoud moest goedkeuren en overnemen, daarna kon Simyo de status zien, daarvoor kan Simyo niks zien.

Ik belde gisteren met de klantenservice van Simyo, deze dame had mij verteld; bel ons morgen (vandaag) even terug en dan kunnen we kijken of de error eruit is gehaald. Wat blijkt nu? Klantenservice is dicht 😂

Slechte service dit hoor, iemand al 2 dagen zonder telefoonaansluiting laten zitten, geen contact te krijgen via WhatsApp en e-mail dat komt ergens in Timboektoe aan en niemand weet waar de mails zijn gebleven en hebben een achterstand van 8.000 e-mails.

BahBah.

@GoogleAdsSpecialist Wat een vervelend verhaal wordt dit zo….. :(

De laatste vrijdagen was de Klantenservice telefonisch onbereikbaar om achterstanden in te lopen, maar ik dacht dat men deze al had ingelopen en dat de Klantenservice weer telefonisch bereikbaar zou zijn.

@Amy / @Roeqajja Graag jullie spoedige actie.


Hoi @GoogleAdsSpecialist,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is allemaal! Ik heb even navraag gedaan en begrijp ik dat hier meerdere collega's mee bezig zijn op het moment, zo ook onze technische dienst. Ik zou niet zeggen dat wij een leugen overbrengen naar je en vind het spijtig om te zien dat dit zo is overgekomen! Er lijkt wel duidelijk iets mis te gaan. Ook heb ik begrepen dat je hierover al privé contact hebt met mijn collega @Roeqajja. Het lijkt me het beste om via haar privé box dit af te handelen aangezien ze hier bovenop zit. Ik hoop oprecht dat dit snel voor je wordt opgelost! 

Als je naar onze klantenservice belt dan hoor je inderdaad de melding dat wij vandaag niet telefonisch bereikbaar zijn met bijbehorende uitleg. Er is besloten om dit niet te delen op onze socials omdat we hebben gemerkt dat dit nog meer vragen en negativiteit oproept. 

Bedankt voor je reactie! @RicoK 

Groetjes,
Amy


Reageer