Ik heb er al eens eerder een vraag over gesteld → nummerbehoud.
Mijn nummer ging normaliter afgelopen 26 oktober 2022 over naar Simyo, echter is het nu 28 oktober en nog steeds is het niet gebeurd, Simyo geeft aan; vertraging omdat er een error is met mijn huidige nummer. Simyo gaf aan dat een extern bedrijf de portering doet, na lang zoeken en contact met Simyo (Na 2 uur aan de telefoon gezeten te hebben) doet PortingXS alle porteringen van Simyo schijnbaar. Na telefonisch contact met PortingXS gaven deze inderdaad aan dat mijn nummer in hun systeem stond. Ik heb verteld dat Simyo had gezegd dat er een error was opgetreden met mijn nummer vanaf mijn oude provider naar Simyo toe, de behulpzame medewerker van PortingXS heeft gekeken en er is geen error te vinden achter, voor of boven mijn nummer. Dit was dus een leugen van Simyo.
PortingXS gaf aan dat Simyo eerst mijn nummerbehoud moest goedkeuren en overnemen, daarna kon Simyo de status zien, daarvoor kan Simyo niks zien.
Ik belde gisteren met de klantenservice van Simyo, deze dame had mij verteld; bel ons morgen (vandaag) even terug en dan kunnen we kijken of de error eruit is gehaald. Wat blijkt nu? Klantenservice is dichtÂ
Slechte service dit hoor, iemand al 2 dagen zonder telefoonaansluiting laten zitten, geen contact te krijgen via WhatsApp en e-mail dat komt ergens in Timboektoe aan en niemand weet waar de mails zijn gebleven en hebben een achterstand van 8.000 e-mails.
BahBah.