Skip to main content
Goedendag, ik kan niet bellen of gebeld worden te Hillegom postcode 2182ZR Is hier iets van bekend? Ik heb mijn simkaart al een keer verwijderd en opnieuw opgestart maar probleem blijft.
Hier ook rare dingen,

collega heeft ook geen verbinding -> telefoon uit, batterij en sim verwijderd -> nog steeds niks.

Ik zelf , eerst ook niks, na zelfde stappen wel verbinding, maar ineens alle contacten weg van sim, kan ook geen contacten meer toevoegen op de sim, wel op telefoon zelf.

Wij zitten in leiden
Tot op een uur geleden kon ik hier (Alphen ad Rijn e.o. ) ook niet bellen of gebeld worden, terwijl de gsm voluit signaal aangaf op het kpn-netwerk. Zonder veranderingen kon ineens alles weer. Naaste familie met simyo had weer geen enkel probleem. Vreemde zaak dus.
Hoi allemaal, en welkom op het forum allen!



Er lijkt alsof er gisteren een heel korte verstoring was in het KPN netwerk in het westen van het land, maar voordat we goed en wel in kaart konden brengen wat er precies aan de hand was, bleken de problemen alweer te zijn opgelost.

Gelukkig maar.



mikeK, vanuit het netwerk kunnen er geen contacten van je simkaart worden verwijderd, dat kan enkel met de hand of door een fysiek mankement. Of zijn ze alweer terug op je simkaart?

Reageer