Beste medeforummers,
Al de hele ochtend werkt mijn Simyo aansluiting niet. Alleen noodoproepen. Telefoon een reboot gegeven, simkaart gecheckt of die nog goed geplaatst is.... maar geen resultaat. Meerdere mensen last van een storing? Postcode 3131NA.
Bladzijde 1 / 1
Hoi ik heb het ook alleen noodoproepen op mijn display staan
Postcode 3117NT
Postcode 3117NT
Heb op 3074er ook geen bereik...
De site van KPN geeft niks aan..
Omdat het een dag kan duren voor je antwoord krijgt vanuit Simyo op het forum, heb ik even navraag gedaan, kom er op terug.
Edit: klantenservice is ingelicht voor jullie. Zij komen er spoedig op terug.
Omdat het een dag kan duren voor je antwoord krijgt vanuit Simyo op het forum, heb ik even navraag gedaan, kom er op terug.
Edit: klantenservice is ingelicht voor jullie. Zij komen er spoedig op terug.
Het is voor mij weer opgelost, bereik is weer terug gekomen. Bedankt voor de hulp Raytje.
Dank je voor je feedback.. Zal het doorgeven 🙂
Er zijn inderdaad problemen (geweest) in Rotterdam e.o.
Momenteel werkt KPN aan de oplossing en sommige klanten hebben zelfs al weer bereik.
Een officieel bericht vanuit Simyo volgt.
Momenteel werkt KPN aan de oplossing en sommige klanten hebben zelfs al weer bereik.
Een officieel bericht vanuit Simyo volgt.
Ik heb sinds maandag al storing, af en toe doet het netwerk het wel, maar ik kan soms niet bellen, of als ik wel iemand aan de lijn had, dan hoor ik soms ineens allemaal lawaai/gepiep en dan valt de verbinding weg...
Vanuit Groningen trouwens
Onderstaande link geeft misschien meer duidelijkheid.
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
Normaliter worden daar storingen vermeld.
Iedereen bedankt voor het reageren en meedenken. Inmiddels heb ik ook weer vol bereik met Simyo.
Goedemiddag allemaal,
Voor degene die hier voor het eerst reageren, welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend om te lezen dat jullie vanmorgen niet bereikbaar waren.
Ik heb zojuist contact opgenomen met onze netwerkspecialisten, en zij hebben bevestigd dat er in de regio Rotterdam problemen waren met het GSM netwerk. Rond 12 uur was dit weer opgelost. Mijn excuses voor het ongemak!
@Marcello en Maike, bedankt voor de update. Fijn dat jullie weer bereikbaar zijn.
@Plein616, ben jij inmiddels ook weer bereikbaar?
@Nel26, in jouw woonomgeving zijn geen storingen bekend! Ik heb daarom een reset uitgevoerd op je simkaart, waardoor je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft opgelost.
Groetjes,
Sean
@Raytje, held! Onwijs bedankt voor je hulp aan de klanten en je bericht naar ons toe 😃
Voor degene die hier voor het eerst reageren, welkom op het Simyo forum!
Wat vervelend om te lezen dat jullie vanmorgen niet bereikbaar waren.
Ik heb zojuist contact opgenomen met onze netwerkspecialisten, en zij hebben bevestigd dat er in de regio Rotterdam problemen waren met het GSM netwerk. Rond 12 uur was dit weer opgelost. Mijn excuses voor het ongemak!
@Marcello en Maike, bedankt voor de update. Fijn dat jullie weer bereikbaar zijn.
@Plein616, ben jij inmiddels ook weer bereikbaar?
@Nel26, in jouw woonomgeving zijn geen storingen bekend! Ik heb daarom een reset uitgevoerd op je simkaart, waardoor je opnieuw wordt aangemeld op het netwerk. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft opgelost.
Groetjes,
Sean
@Raytje, held! Onwijs bedankt voor je hulp aan de klanten en je bericht naar ons toe 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.