Skip to main content

.

Is er een netwerkstoring bekent in postcodegebied 2461?:@
Hoi Marc1964,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je problemen ervaart! Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat er geen netwerkstoring is. Ook niet in jouw postcode dus 🙂 Wil je mij nog precies vertellen wat er mis gaat? Dan kan ik je het beste helpen! Ik heb wel alvast een reset uitgevoerd op jouw simkaart. Dit houdt in dat ik je aansluiting even van het netwerk af heb gehaald, en 'm daarna weer aangemeld heb. Wil jij je toestel voor een kwartier uitzetten, en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!



Mocht dit niet helpen, raad ik je aan om je simkaart even in een ander toestel te stoppen. Kun je dan wel bellen/internetten/SMS'en? Of blijft alles hetzelfde?



Ik wacht je antwoord af!



Groetjes,

Jihane
Beste Jihana,



Bedankt voor je bericht. Mijn melding was van gisteren en het probleem heeft zich bij KPN in de loop van vannacht blijkbaar vanzelf opgelost.

Het probleem lag wel echt aan het netwerk, want ook plaatsgenoten die ook via het netwerk van KPN bellen hadden er last van.



Ik vind het alleen niet fijn dat er zonder bericht vooraf, een dergelijke actie plaatsvind. Mijn dochter belde mij en ik kon haar niet terugbellen. Wel kon ik jullie via 1200 bellen, maar je collega (Martin) wist niet waar het aan kon liggen en de verbinding werd om technische redenen opeens verbroken. Verder ben ik niet tevreden over het feit dat er bij Simyo momenten zijn dat jullie niet bereikbaar zijn voor storingen. Die zou ik 24/7 en 365 dagen per moeten kunnen melden. Ik snap dat er momenten zijn dat jullie voor andere vragen gesloten zijn, maar als een klant opeens niet (meer) kan bellen, dan is het voor mij niet acceptabel dat ik dat niet bij SImyo kan melden cq om een verklaring kan vragen.



Het was goed geweest als jullie mij hadden proberen te bellen, of een email gestuurd zouden hebben dat jullie die actie op mijn verzoek zouden kunnen uitvoeren, i.p.v. het "zomaar" te doen.



Met vriendelijke groet,

De heer M.W.T. Hogeland
Beste Marc1964,



Wat goed om te lezen dat het probleem intussen door KPN is opgelost. Gelukkig!



Ik snap dat je het niet fijn vindt dat wij niet 24/7 bereikbaar zijn voor klanten. Het kan inderdaad handig zijn als je op één of andere manier kon controleren of er een storing is of niet. Helaas is dat niet mogelijk bij Simyo. Er zijn immers niet veel problemen als het gaat om storingen op het netwerk waardoor het voor ons niet haalbaar is om dit te bewerkstelligen.



Het is echter een goed punt! Ik zal het in ieder geval doorgeven en je 'frustraties' bij de juiste persoon ter sprake brengen.



Wij kunnen natuurlijk wel altijd achterhalen of er een storing is of niet door contact op te nemen met de netwerkspecialisten van KPN. Wellicht heeft mijn collega daar op dat moment niet aan gedacht. Kan gebeuren, maar wel vervelend. Ik zal het in ieder geval doorgeven als feedback.



Groetjes,

Ilias

Reageer