Is er een storing bij Simyo?
In het centrum van Rotterdam, kunnen bellers mij niet goed verstaan. Het geluid valt af en toe weg. Volgens het toestel (iPhone 4S) zijn er 4 van de 5 blokjes bereik.
Bladzijde 1 / 1
In het centrum van Rotterdam, kunnen bellers mij niet goed verstaan. Het geluid valt af en toe weg. Volgens het toestel (iPhone 4S) zijn er 4 van de 5 blokjes bereik.
Hoi iPhonefan,
Er is bij ons geen storing bekend. Ervaar je dit probleem op 2G of op 3G. Kan je mij voorzien van de volledige postcode zodat ik kan controleren of er een storing/werkzaamheden bekend is.
M'n mobiel staat standaard op 3G. Ik heb 2G nog niet geprobeerd. De postcode is 3013CG. Dank voor het uitzoeken wat ik kan doen om de kwaliteit van telefoongesprekken te verbeteren!
Hoi iPhonefan,
Ik ga voor je informeren of er op die postcode iets aan de hand is. Maar 4 van de 5 blokjes klinkt niet alsof je geen bereik hebt. Heb je je simkaart al in een ander toestel kunnen proberen om te kijken of je dan ook wegvalt?
Ik hoor het graag van je, en ik laat jou nog weten wat de netwerkspecialisten zeggen.
Groetjes,
Charlene
Goeree Overflakkee geen Sms mogelijk ?
L.F. Ooltgensplaat.
L.F. Ooltgensplaat.
Hoi Leo Groenendijk, welkom op het Simyo forum :)
Er zijn op dit mobiel geen storingen of werkzaamheden bekend in jouw woonplaats.
Ik zie dat je inmiddels ook weer war sms'jes verstuurd hebt, kan ik aannemen dat alles dan weer werkt?
Er zijn op dit mobiel geen storingen of werkzaamheden bekend in jouw woonplaats.
Ik zie dat je inmiddels ook weer war sms'jes verstuurd hebt, kan ik aannemen dat alles dan weer werkt?
Hoi iPhonefan,
Ik ga voor je informeren of er op die postcode iets aan de hand is. Maar 4 van de 5 blokjes klinkt niet alsof je geen bereik hebt. Heb je je simkaart al in een ander toestel kunnen proberen om te kijken of je dan ook wegvalt?
Ik hoor het graag van je, en ik laat jou nog weten wat de netwerkspecialisten zeggen.
Groetjes,
Charlene
Hi Charlene,
Ik heb de simkaart niet proberen te veranderen, omdat elke keer dat ik dat doe er opeens KOSTEN bijkomen van Simyo voor een buitenlandse SMS die buiten de bundel vallen. Dat lijkt me niet handig. Ik weet wel dat ik tot nu toe de gesprekken via een T-Mobile en Vodafone simkaart wel goed waren. Vodafone en T-Mobile rekenen ook geen EXTRA kosten voor het in en uit je telefoon halen van de simkaart uit je toestel. Dus bij hun zou ik het wel willen proberen om de simkaart tijdelijk te verwisselen. Sommige gesprekken verlopen nu gewoon goed, andere soms wat minder. Je weet nooit precies wanneer.
Dank dat je het de vorige keer ging uitzoeken met de netwerkspecialisten. Wat zeiden ze?
Ik heb de simkaart niet proberen te veranderen, omdat elke keer dat ik dat doe er opeens KOSTEN bijkomen van Simyo voor een buitenlandse SMS die buiten de bundel vallen. Dat lijkt me niet handig. Ik weet wel dat ik tot nu toe de gesprekken via een T-Mobile en Vodafone simkaart wel goed waren. Vodafone en T-Mobile rekenen ook geen EXTRA kosten voor het in en uit je telefoon halen van de simkaart uit je toestel. Dus bij hun zou ik het wel willen proberen om de simkaart tijdelijk te verwisselen. Sommige gesprekken verlopen nu gewoon goed, andere soms wat minder. Je weet nooit precies wanneer.
Dank dat je het de vorige keer ging uitzoeken met de netwerkspecialisten. Wat zeiden ze?
Hoi iPhonefan,
Je bedoelt het smsje voor het activeren van Facetime? Daar rekenen wij geen kosten voor, dat doet Apple. De andere providers hebben daar afspraken over met Apple, omdat zij ook hun toestellen aanbieden. Wij helaas niet. Maar bij mijn iPhone wordt die sms niet opnieuw verstuurd als ik mijn simkaart verwijder en terugplaats. Is dit bij jou wel al gebeurd? Wij hebben daar helaas geen invloed op.
Er zijn op jouw postcode geen werkzaamheden of storingen bekend. Dat heb ik nagevraagd. Er is ook verder niets bijzonders aan je aansluiting te zien. Om je nog verder te kunnen helpen, zul je dus toch de simkaart in een ander toestel moeten testen.
Je geeft nu aan dat veel gesprekken wel goed gaan, en sommige minder zijn. Heb je bij die mensen al kunnen informeren of zij misschien bereikproblemen hebben?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.