Beste heer / mevrouw,
Sinds gisteren heb ik geen mobiel bereik meer, ook mijn vriendin heeft Simyo en heeft hetzelfde probleem. Het lijkt me dus niet in de telefoon of simkaart te zitten. Op de site van KPN zie ik geen storing mbt mobiele telefonie. We wonen in Den Burg op Texel, Kunt u hier wat helderheid in verschaffen? Het lukt dus helemaal niet om te bellen of gebeld te worden.
Ik hoor het graag, mvgr, Yerko
Bladzijde 1 / 1
Even ter verduidelijking postcode is 1791CK
Ik heb sinds een week ook geen internet meer, maar kan wel bellen postcode 6613 aj
Beste Yank,
Er was een storing in jouw woonplaats..
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
Als het goed is heb je nu weer bereik. Zo niet, herstart je telefoon even maar wacht een minuut of 10 met aanzetten.
Beste A de Groot,
Op jouw postcode is geen storing te zien op het mobiele netwerk.
Ben je prepaid beller of heb je een abonnement?
Er was een storing in jouw woonplaats..
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
Als het goed is heb je nu weer bereik. Zo niet, herstart je telefoon even maar wacht een minuut of 10 met aanzetten.
Beste A de Groot,
Op jouw postcode is geen storing te zien op het mobiele netwerk.
Ben je prepaid beller of heb je een abonnement?
ik heb een abonnement
Het is lastig te bepalen hoe het kan dat er geen internet verbinding is. Dan maar een checklist :)
- Staat het internet (data verbinding) wel aan op het toestel? En / of je MijnSimyo.
- Is het toestel voorzien van de juiste APN instellingen? Weet niet wat voor toestel het gaat, maar raadpleeg voor de zekerheid toestelhulp
- Soms is een simpele herstart van het toestel waarbij je 10 minuten wacht met aanzetten al de oplossing.
- Staat het internet (data verbinding) wel aan op het toestel? En / of je MijnSimyo.
- Is het toestel voorzien van de juiste APN instellingen? Weet niet wat voor toestel het gaat, maar raadpleeg voor de zekerheid toestelhulp
- Soms is een simpele herstart van het toestel waarbij je 10 minuten wacht met aanzetten al de oplossing.
Hoi yhank,
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met het verbinding maken met het netwerk. Zojuist heb ik contact gehad met de netwerkspecialisten en zij geven aan dat er inderdaad sprake was van een storing. Deze is gister, 09-10-2016, opgelost. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en weer aanzetten? Ik verwacht dat het dan goed moet komen. Kun je dit ook mededelen aan je vriendin?
@A. de Groot, welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat jij dezelfde problemen ervaart. Ook voor jou heb ik contact opgenomen met de netwerkspecialisten. Zij geven aan dat er geen sprake is van een storing en dat alles goed moet werken. Het kan dus zijn dat er sprake is van een kleine storing tussen het netwerk en de simkaart. Ik heb dus een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Hiermee werken wij eventuele storingen weg. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten?
Wat betreft het internetten, dit kan problematisch zijn in je huis. Buitenshuis zul je geen hinder ondervinden van het internetten. Binnenshuis is enkel de dekking van 2G momenteel goed en 3G helaas niet. Wellicht kun je dan gebruik maken van de wifi, als je dat hebt?
Kunnen jullie nog een terugkoppeling geven? Ben benieuwd of het probleem is opgelost.
Dankjewel voor je hulp, Raytje.
Groetjes,
Ilias
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren met het verbinding maken met het netwerk. Zojuist heb ik contact gehad met de netwerkspecialisten en zij geven aan dat er inderdaad sprake was van een storing. Deze is gister, 09-10-2016, opgelost. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en weer aanzetten? Ik verwacht dat het dan goed moet komen. Kun je dit ook mededelen aan je vriendin?
@A. de Groot, welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat jij dezelfde problemen ervaart. Ook voor jou heb ik contact opgenomen met de netwerkspecialisten. Zij geven aan dat er geen sprake is van een storing en dat alles goed moet werken. Het kan dus zijn dat er sprake is van een kleine storing tussen het netwerk en de simkaart. Ik heb dus een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Hiermee werken wij eventuele storingen weg. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten?
Wat betreft het internetten, dit kan problematisch zijn in je huis. Buitenshuis zul je geen hinder ondervinden van het internetten. Binnenshuis is enkel de dekking van 2G momenteel goed en 3G helaas niet. Wellicht kun je dan gebruik maken van de wifi, als je dat hebt?
Kunnen jullie nog een terugkoppeling geven? Ben benieuwd of het probleem is opgelost.
Dankjewel voor je hulp, Raytje.
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.