Skip to main content
Kan ik met mijn vriendin ruilen van contract met nummerbehoud ( simyo en holl.nieuwe ).
Welkom op het forum Jelmy,



Je vraag is me niet helemaal duidelijk, maar ik zal proberen een zo goed mogelijk antwoord te geven 🙂. Je kunt een Simyo aansluiting niet op iemands anders naam zetten. Je kunt wel het rekeningnummer wijzigen via je persoonlijke pagina (tabblad 'Mijn gegevens'). Maar als je het Simyo over wil laten nemen door Hollands Nieuwe kan dat wel. Ook wanneer je bij je nieuwe provider een andere tenaamstelling zou willen gebruiken :)



Heb ik je vraag zo beantwoord?



Groetjes,



Alex
Mijn vriendin heeft sinds een maand holl.nieuwe en heeft gaan bereik in huis en bij mij wel,dus nu willen we eigenlijk ruilen van contract dus ik ga met mijn nummer naar holl.nieuwe en zij komt met haar nummer naar simyo.



Groetjes Jelmy
Mijn vriendin heeft sinds een maand holl.nieuwe en heeft gaan bereik in huis en bij mij wel,dus nu willen we eigenlijk ruilen van contract dus ik ga met mijn nummer naar holl.nieuwe en zij komt met haar nummer naar simyo.



Groetjes Jelmy




Hoi Jelmy,



Het is wel goed bedacht van jullie. Maar technisch is het niet mogelijk om die nummers te 'ruilen', zeg maar.

Wanneer je nummer wordt overgezet, dan eindigt je abonnement bij Simyo. Zou jij dus jouw nummer op de simkaart van Hollands Nieuwe willen, dan wordt jouw Simyo aansluiting afgesloten op het moment dat je nummer overgaat naar Hollands Nieuwe. En dan kan het nummer van je vriendin nergens meer heen.

Jullie kunnen misschien wel van simkaart ruilen en dan elkaars nummer gebruiken voortaan? Mensen die in het begin verkeerd zitten, zijn natuurlijk makkelijk door te sturen. Dan hoef je verder slechts het emailadres en het rekeningnummer te veranderen op Mijn Simyo.



Is dat een optie?



Groetjes,

Charlene

Reageer