Skip to main content
Mijn gezinsleden hebben allemaal een iPhone en geen probleem met simyo

Ik als enigste heb een iPhone 6 S en daar lijkt het hem in te zitten wanneer ik mijn telefoon 10 keer opbel krijg ik zeker 7 keer geen verbinding (de telefoon is niet bereikbaar) en gelijk komt er wel een sms binnen van een gemist gesprek heel apart en vervelend

Ik heb de simyo kaartjes van de gezinsleden ook getest en daarmee het zelfde probleem

Er is nu een nieuwe simyo sim onderweg, ook de iPhone is hersteld na een nieuwe om software problemen uit te sluiten

Met een prepaid van een andere provider werkt alles goed

Dit geld op diverse locaties getest in Best, Eindhoven Geldrop en Heeze

Iemand soortgelijke ervaringen ? En nog beter !!! Een oplossing

Groet Ruud,



 Keep you posted
Hallo Senna007,



Welkom op het Simyo Forum.



Ik verwacht dat een andere simkaart geen uitkomst zal bieden in deze uiterst vervelende situatie.

Zoals je zelf al stelt "Ik heb de simyo kaartjes van andere gezinsleden ook getest en daarmee het zelfde probleem"

In dit geval raad ik je aan contact op te nemen met Apple, Apple kun je bellen op nummer 0800 0200 570 als je je iPhone nog geen 3 maanden hebt. Indien je je iPhone al 3 maanden hebt en geen Care Plan hebt afgesloten raad ik je aan te gaan naar de verkoper van het toestel. Deze moet het probleem voor je oplossen want dit is een kwestie van garantie heb ik het idee. Aangezien ik niet in de toestel kan kijken en niet kan vertellen of hij gevallen is kan ik dus niet met zekerheid concluderen dat het garantie betreft.



Gaat dat je lukken of heb je nog anderen vragen?
Hoi Senna007, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend om te horen dat je het meest van de tijd niet bereikbaar bent op jouw iPhone 6S, maar de rest in huis wel te bereiken is. Mede door de reactie van maikel.twinnie, heb ik ook het idee dat er iets in de telefoon niet helemaal goed gaat, omdat dit op verschillende plekken gebeurt.



Heb je inmiddels al de kans gehad om Apple te bereiken? Ik hoor namelijk erg graag van je of ze iets voor je hebben kunnen betekenen 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie!

Reageer