Mijn gezinsleden hebben allemaal een iPhone en geen probleem met simyo
Ik als enigste heb een iPhone 6 S en daar lijkt het hem in te zitten wanneer ik mijn telefoon 10 keer opbel krijg ik zeker 7 keer geen verbinding (de telefoon is niet bereikbaar) en gelijk komt er wel een sms binnen van een gemist gesprek heel apart en vervelend
Ik heb de simyo kaartjes van de gezinsleden ook getest en daarmee het zelfde probleem
Er is nu een nieuwe simyo sim onderweg, ook de iPhone is hersteld na een nieuwe om software problemen uit te sluiten
Met een prepaid van een andere provider werkt alles goed
Dit geld op diverse locaties getest in Best, Eindhoven Geldrop en Heeze
Iemand soortgelijke ervaringen ? En nog beter !!! Een oplossing
Groet Ruud,
 Keep you posted
Bladzijde 1 / 1
Hallo Senna007,
Welkom op het Simyo Forum.
Ik verwacht dat een andere simkaart geen uitkomst zal bieden in deze uiterst vervelende situatie.
Zoals je zelf al stelt "Ik heb de simyo kaartjes van andere gezinsleden ook getest en daarmee het zelfde probleem"
In dit geval raad ik je aan contact op te nemen met Apple, Apple kun je bellen op nummer 0800 0200 570 als je je iPhone nog geen 3 maanden hebt. Indien je je iPhone al 3 maanden hebt en geen Care Plan hebt afgesloten raad ik je aan te gaan naar de verkoper van het toestel. Deze moet het probleem voor je oplossen want dit is een kwestie van garantie heb ik het idee. Aangezien ik niet in de toestel kan kijken en niet kan vertellen of hij gevallen is kan ik dus niet met zekerheid concluderen dat het garantie betreft.
Gaat dat je lukken of heb je nog anderen vragen?
Welkom op het Simyo Forum.
Ik verwacht dat een andere simkaart geen uitkomst zal bieden in deze uiterst vervelende situatie.
Zoals je zelf al stelt "Ik heb de simyo kaartjes van andere gezinsleden ook getest en daarmee het zelfde probleem"
In dit geval raad ik je aan contact op te nemen met Apple, Apple kun je bellen op nummer 0800 0200 570 als je je iPhone nog geen 3 maanden hebt. Indien je je iPhone al 3 maanden hebt en geen Care Plan hebt afgesloten raad ik je aan te gaan naar de verkoper van het toestel. Deze moet het probleem voor je oplossen want dit is een kwestie van garantie heb ik het idee. Aangezien ik niet in de toestel kan kijken en niet kan vertellen of hij gevallen is kan ik dus niet met zekerheid concluderen dat het garantie betreft.
Gaat dat je lukken of heb je nog anderen vragen?
Hoi Senna007, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat vervelend om te horen dat je het meest van de tijd niet bereikbaar bent op jouw iPhone 6S, maar de rest in huis wel te bereiken is. Mede door de reactie van maikel.twinnie, heb ik ook het idee dat er iets in de telefoon niet helemaal goed gaat, omdat dit op verschillende plekken gebeurt.
Heb je inmiddels al de kans gehad om Apple te bereiken? Ik hoor namelijk erg graag van je of ze iets voor je hebben kunnen betekenen 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie!
Wat vervelend om te horen dat je het meest van de tijd niet bereikbaar bent op jouw iPhone 6S, maar de rest in huis wel te bereiken is. Mede door de reactie van maikel.twinnie, heb ik ook het idee dat er iets in de telefoon niet helemaal goed gaat, omdat dit op verschillende plekken gebeurt.
Heb je inmiddels al de kans gehad om Apple te bereiken? Ik hoor namelijk erg graag van je of ze iets voor je hebben kunnen betekenen 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord maikel.twinnie!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.