sinds vorige week de mededeling " geen service" op het scherm van mijn iPhone, met als gevolg:
niet kunnen bellen of gebeld worden!
Wie heeft een oplossing?
alvast bedankt.
Opade
Bladzijde 1 / 1
Hoi opade, welkom op het forum van Simyo!
Ik zie dat je hierover ook per mail contact met ons hebt gehad en je simkaart even een reset heeft gehad op het netwerk.
Daarna zie ik weer verbruik terug, daarom denk ik dat het probleem inmiddels is opgelost, klopt dat? :)
Werkt je aansluiting weer naar behoren?
Ik zie dat je hierover ook per mail contact met ons hebt gehad en je simkaart even een reset heeft gehad op het netwerk.
Daarna zie ik weer verbruik terug, daarom denk ik dat het probleem inmiddels is opgelost, klopt dat? :)
Werkt je aansluiting weer naar behoren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.