Skip to main content

.

Ik weet dat het KPN netwerk niet voldoet wat het bereik van mijn iPhone 11. . Ik moet een nieuwe iPhone kopen om thuis te kunnen bellen!  Ik vind dat Simyo dit probleem op zich moet nemen. Heb het al gemeld en dit blijkt al jaren te spelen!! 

Hoi @Gerada

Bedankt voor je bericht. Ik kan begrijpen dat je hier vragen over hebt, goed dat je hierover informeert. Dit is een bekend probleem en de oorzaak is inmiddels ook ontdekt. Onze specialisten zijn hard aan het werk om het op te lossen.

Wat je kunt doen is controleren of je de nieuwste iOS versie (versie 17.5.1) gebruikt. We merken dat dit kan helpen om dit probleem op te lossen. Als je na het updaten nog steeds problemen blijft houden is er op dit moment helaas niks wat ik kan doen om het werkend te krijgen. Nogmaals zijn onze specialisten bezig om dit op te lossen en wij hopen dat dit snel wordt opgelost.

Als er meer informatie is zal ik hierover een update geven in dit topic. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. 

Groetjes,
Seren


Nieuwste iOS versie (versie 17.5.1) haalt niets uit.

Hoe worden we gecompenseerd. 
Kan ik mijn IPhone 11 ruilen voor een iPhone 12 ? 
Is er een mogelijkheid om kosteloos het contract te ontbinden.


Hoi @PvdS,

Bedankt voor je bericht. De oorzaak is inmiddels achterhaalt en de Netwerk Specialisten zijn druk bezig om dit probleem op te lossen, helaas blijkt dit nog niet zo eenvoudig. We zullen eerst het onderzoek moeten afwachten tot we over kunnen gaan naar een compensatie. Deze issue valt niet onder hetzelfde issue die 2 jaar geleden speelde waarbij klanten in aanmerking kwamen voor een omruilactie van de telefoon. 

Wat betreft het kosteloos ontbinden van het contract durf ik nu geen antwoord op te geven. Ik heb deze vraag daarom uitstaan bij een andere afdeling. 

Groetjes,
Amy


Ik heb 2 toestellen Simyo met dit grote en storende probleem

ook gevraagd kosteloos kontrakt eindigen…..geen reactie!

dan iphone 11 inruilen en via Simyo de iphone 14 leveren, uiteraard tegen een betaling en in mijn nog lopende 1,5 jaar kontrakt…….geen antwoord.…

heb nu voor nood een ander super goedkoop toestel gekocht met een prepaid kaart, wij moeten snachts een toestel hebben waar we op kunnen vertrouwen.! 


Ik heb 2 toestellen Simyo met dit grote en storende probleem

ook gevraagd kosteloos kontrakt eindigen…..geen reactie!

dan iphone 11 inruilen en via Simyo de iphone 14 leveren, uiteraard tegen een betaling en in mijn nog lopende 1,5 jaar kontrakt…….geen antwoord.…

heb nu voor nood een ander super goedkoop toestel gekocht met een prepaid kaart, wij moeten snachts een toestel hebben waar we op kunnen vertrouwen.! 

Hoi @Jaikke,

Bedankt voor je bericht. Ik heb in deze topic gereageerd op je bericht. Laten we het via één kanaal houden zodat het niet verwarrend word voor ons beide. Zoals aangegeven mag je mij een privébericht sturen, dan kijk ik met je mee. 

Groetjes,
Seren


Reageer