.

Vraag

Internet word gebruikt met werkende wifi, wat gaat er mis?

  • 15 August 2022
  • 29 reacties
  • 302 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Helaas geen knop en geen 3 stipjes, wat er wel staat is een loep en een vraagteken  Als ik wifi uitschakel dan wordt er verwezen naar scaninstellingen???

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Koenstreut,

De menuknop word ook wel weergegeven als de 3 stipjes/puntjes onder elkaar. Zie je deze staan? Dan mag je daarop klikken en dan de stappen vanaf Geavanceerd volgen zoals ik in het eerdere bericht aangaf 😊. Mocht dit nog niet lukken dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Amy

Beste Amy, ik zie geen knop rechtsboven nadat ik wifi heb ingeschakeld. Ik heb dus een motorola moto g8

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Koenstreut,

 

Bedankt voor je bericht. Het kan wel eens voorkomen dat je wifi verbinding even wegvalt of wat zwakker is waardoor je toestel automatisch overschakeld naar je internetbundel.

Kan het zijn dat je de optie Wifi-assistentie aan hebt staan? Als dit aanstaat dan kan het dus voorkomen dat je toestel overschakeld naar 4G als dit sterker is dan de Wifi, deze optie kan je namelijk uitschakelen via (iOS) Instellingen > Mobiel Netwerk > Scroll naar beneden en schakel Wifi-asisstentie uit. Of via: (Android) Instellingen > Verbindingen > Wifi > Schakel Wifi in > Druk op de menuknop rechtsbovenin > Geavanceerd > Oversch. naar mobiele gegevens > Schakel deze optie uit.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Amy

Reageer