Mijn internet in het buitenland valt steeds weg ondanks goed bereik. Mijn man heeft hetzelfde abonnement en heeft geen probleem. Alle instellingen zijn van beide toestellen hetzelfde. Mijn toestel is een Oppo reno 6 pro. Zou dit een sim gerelateerd probleem kunnen zijn?
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet steeds wegvalt!
Ik heb zojuist jouw internetoptie gereset. Je kunt je telefoon het beste voor 15 minuten uitschakelen zodra je dit leest. Als je je telefoon daarna opnieuw hebt opgestart kun je uittesten of dit je internetverbinding heeft verbeterd.
Verder zie ik dat je een verouderde simkaart hebt en dat deze toe is aan vervanging. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik stuur je dan kosteloos een nieuwe simkaart op, dit zou je internetverbinding ook moeten verbeteren.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.