Skip to main content

beste Simyo,

Vandaag logde ik in op mijn vgz met digid. De website werkte eerst prima. Vervolgens ging de website vreemd doen en wilde ik opnieuw inloggen met digid, maar ineens heeft mijn smartphone geen netwerk meer. Dit duurt al sinds 13.55 uur. Er lijkt iets te zijn met een cloudkoppeling met mijn vgz en digid en simyo. Kunnen jullie nakijken wat er aan de hand is? Alvast bedankt.

 

groeten

Lukte dat op je mobiel via de wifi en/iof mobiele data niet @wieke ???

 


Hoi @wieke,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Heb je helemaal geen netwerkverbinding meer? Lukt het andere apps nog wel om verbinding te maken?

Lukt het via wifi ook niet? Heb je al geprobeerd je toestel opnieuw op te starten?

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Groetjes,
Ashley


Hallo, het heeft 4 uur geduurd en was toen ineens verholpen.groetjes


Hi @wieke,

Bedankt voor de update. Fijn om te horen dat het is gelukt!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer