Skip to main content
Vraag

inkomende gesprekken komen helemaal niet door

• May 12, 2026
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Hi Mijn inkomende gesprekken blijken direct naar de voicemail te gaan. Ik ben wel bereikbaar via whatsapp. Mijn instellingen zijn correct dus zou de doorschakeling naar voicemail niet moeten gebeuren. 

Verder heb ik zoals aanbevolen netwerkinstellingen enz. opnieuw gedaan. 

1 reactie

Khadija
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • May 12, 2026

Hoi ​@Mijndert,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat inkomende oproepen direct naar je voicemail worden doorgestuurd, terwijl je via WhatsApp wel bereikbaar bent. Gebruik je WhatsApp op dat moment via wifi of via mobiel internet? En werken andere apps en je internetverbinding verder wel naar behoren?

Goed dat je de netwerkinstellingen al opnieuw hebt ingesteld. Ook wanneer de instellingen op het eerste gezicht correct lijken te staan, kan er toch nog een actieve doorschakeling op het nummer aanwezig zijn. Wil je daarom voor de zekerheid ##002# invoeren op je telefoon en vervolgens op de beltoets drukken? Hiermee worden alle actieve doorschakelingen uitgeschakeld.

Controleer daarnaast ook even of de functie ‘Niet storen’ uitgeschakeld staat op je toestel.

Mocht het probleem daarna nog steeds aanwezig zijn, stuur mij dan gerust even een privébericht met je telefoonnummer en je persoonlijke gegevens. Dan kijk ik graag verder met je mee.

Groetjes,
Khadija