.

Beantwoord

Ingangsdatum nummernbehoud

  • 20 October 2012
  • 8 reacties
  • 917 Bekeken

Hallo,

Ik vroeg me af hoe het nou zit met die ingangsdatum. Ik ga van een abbonement bij hi naar een abbonement bij simyo. Toen ik net activeerde stond er als ingangsdatum 12-11-2012 maar nu staat er bij mijn Simyo dat mijn abbonement op 09-10-2012 in is gegaan. Ik snap het niet helemaal meer betaal ik dan nu al?. Of moet ik gewoon nog wachten tot ik hoor of het allemaal is gelukt met het nummerbehoud? 

Bij voorbaat dank!

Laurens
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 16:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

Bij mij vergelijkbare situatie. Op mijn overzicht staat nu, dat ingangsdatum 15-10-2012 met volledige belminuten deze maand is (sim-kaart is op uw aanraden wel geactiveerd), maar de datum m.b.t. nummerbehoud (overzetten vanuit abonnement vorige provider) is 12-12-2012. Bij nummerbehoud, ook in de bevestiging, wordt aangegeven: 'Je eerste bundel gaat pas in als je nummer is overgezet naar Simyo. Als je belt met je tijdelijke nummer, betaal je de buiten bundel tarieven.' Ik zou nu dus buiten bundel bellen. Contractduur van 1 jaar (en vooral maandelijkse betaling!) gaat toch ook pas in op 12-12-2012 ?
Op zijn minst dus verwarrende info of als er over oktober ook echt gefactureerd gaat worden, zelfs onjuist!
Badge +2
Beste pauwrens en Thom,

Onze excuses voor de ontstane verwarring. Het abonnement van jullie beide gaat pas in nadat het nummer van de vorige provider is overgenomen. Voor pauwrens is dit op 12-11 en voor Thom op 12-12. Jullie krijgen hier nog een mail over. Kunnen jullie mij wel even laten weten waar precies staat vermeld dat je abonnement al is ingegaan zodat wij dit kunnen laten aanpassen?

Groetjes,

Arie
Hallo Arie,

Dan is het goed en weet ik genoeg, bedankt! Om jouw vraag weer te beantwoorden: als ik naar mijn simyo ga staat er onder het kopje overzicht, daar staat Welkom en welke bundel ik heb en bij bundel staat:

  1 maand
abbonement

abonnement
       XXL
1250 min/sms
ingangsdatum
  09-10-2012

Hoop dat je er wat aan hebt!

Cheers
Staat idd op het overzicht van MijnSimyo bij mijn bundels (minuten en internet). Feitelijk zou het aantal minuten/sms deze maand (nu t/m 31-10-2012) ook op € 0,- moeten staan, aangezien voor porteringsdatum deze belbundel nog niet actief is..... De mail is ontvangen en vermeld idd dat belbundel pas per porteringsdatum ingaat.
Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi pauwrens en Thom,

We gaan dit doorgeven aan de betreffende afdeling. Dit kan inderdaad verwarrend overkomen.

Groetjes,

Alex
yep,hier klopt het ook niet ,er staat bij mijnsimyo dat de ingangsdatum 1-10-2012 is terwijl mijn nummer pas 5 november geporteerd wordt.

neem aan dat ik deze maand dan niet moet betalen?
Hallo moderators,

ik vraag me af wanneer mijn nummer wordt overgezet, het is immers alweer een maand geleden dat ik simyo opgevraagd.
Ik heb de factuur van de aanmeldings kosten gehad, maar ik zou graag willen weten wanneer mij nummer overgezet wordt.
Reputatie 5
Badge +10
yep,hier klopt het ook niet ,er staat bij mijnsimyo dat de ingangsdatum 1-10-2012 is terwijl mijn nummer pas 5 november geporteerd wordt.

neem aan dat ik deze maand dan niet moet betalen?


Hoi bimbosimyo,

1/10 is je besteldatum. Je nummer wordt inderdaad op 5/11/12 over gezet. Excuses voor de verwarring.

Hallo moderators,

ik vraag me af wanneer mijn nummer wordt overgezet, het is immers alweer een maand geleden dat ik simyo opgevraagd.
Ik heb de factuur van de aanmeldings kosten gehad, maar ik zou graag willen weten wanneer mij nummer overgezet wordt.


Welkom op het forum Vincent E,

Je nummerbehoud aanvraag is afgewezen, omdat het opgegeven telefoonnummer niet toebehoort tot de opgegeven provider. Ik wil je daarom vragen een email naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] te sturen met daarin je te behouden telefoonnummer en de bijbehorende service provider.

Groetjes,

Alex

Reageer