Skip to main content
Ik wil overstappen van KPN naar Simyo. (Heb daar al een ander nummer, wordt t.z.t. beëndigd.) Bij online poging overstap te realiseren heb ik twee problemen:

1) De SIM-card is op maat geknipt voor mijn iPhone en er is geen nummer meer op te vinden,

2) De eerst aangeboden overstapdatum lijkt 17 april te zijn. Ik wil echter overstappen per 02 april, want dan eindigt mijn abonnement. Dat is pas over een maand, dus die die tijd lijkt me ruim voldoende, die 17 april vind ik wonderlijk.



Met vriendelijke groet,

Gesp
Wat wil je nu dan?
"Wat wil je nu dan?"



Dat lijkt me duidelijk: ik wil graag weten wat ik moet doen of Simyo gaat doen om

1) het probleem met het SIM-nummer op te lossen, en

2) of ik bijvoorbeeld zélf m'n abonnement bij KPN moet opzeggen, zodat ik per 2/4 (met m'n oude nummer) met Simyo kan bellen.
Het duurt wat lang voor ik een advies krijg, dus ik los het zelf op  🙂
Ik wil overstappen van KPN naar Simyo. (Heb daar al een ander nummer, wordt t.z.t. beëndigd.) Bij online poging overstap te realiseren heb ik twee problemen:

1) De SIM-card is op maat geknipt voor mijn iPhone en er is geen nummer meer op te vinden,

2) De eerst aangeboden overstapdatum lijkt 17 april te zijn. Ik wil echter overstappen per 02 april, want dan eindigt mijn abonnement. Dat is pas over een maand, dus die die tijd lijkt me ruim voldoende, die 17 april vind ik wonderlijk.



Met vriendelijke groet,

Gesp




Hoi Gesp,



Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice van de KPN de medewerkers daar kunnen je voorzien van je simkaartnummer. Je contract eindigt op 2 april echter heb je een maand opzegtermijn wanneer je wilt overstappen naar een andere provider.

Reageer