Skip to main content
Hoi,

Ik heb de hele dag al op mijn iPhone staan: 'Geen service'

Terwijl ik normaal altijd goed bereik heb gehad in mijn huis en rondom m'n huis.

Het begon met dat het bereik slechter werd en ik ineens alleen nog maar een 'E' kreeg staan bij netwerk.



(Opnieuw opstarten helpt niet al meerdere malen geporbeert, ook handmatig instellen werkt niet.)



Zouden jullie mij kunnen helpen?

- Jari
Hoi,

Ik heb de hele dag al op mijn iPhone staan: 'Geen service'

Terwijl ik normaal altijd goed bereik heb gehad in mijn huis en rondom m'n huis.

Het begon met dat het bereik slechter werd en ik ineens alleen nog maar een 'E' kreeg staan bij netwerk.



(Opnieuw opstarten helpt niet al meerdere malen geporbeert, ook handmatig instellen werkt niet.)



Zouden jullie mij kunnen helpen?

- Jari




Hoi Jari,



Welkom op het forum :)



Heb je de simkaart al in een ander toestel kunnen proberen? Ik heb je simkaart voor de zekerheid even opnieuw op het netwerk gezet. Als je nog een keer je toestel opnieuw op kunt starten, hoor ik graag van je of het opgelost is.

Mocht dat niet zo zijn, dan ontvang ik graag de postcode waar je dit ervaart.



Ik hoor van je.



Groetjes,

Charlene
Hoi,

Het is helaas nog steeds niet opgelost en in een andere mobiel is het net zo slecht.

Mijn postcode is: 5324EN



Alvast bedankt.
Hoi,

Het is helaas nog steeds niet opgelost en in een andere mobiel is het net zo slecht.

Mijn postcode is: 5324EN



Alvast bedankt.




Hoi Jari,



Ervaar je dit probleem op het 3G netwerk of op het 2G netwerk. Graag verneem ik je antwoord.
Hoi,

Het is helaas nog steeds niet opgelost en in een andere mobiel is het net zo slecht.

Mijn postcode is: 5324EN



Alvast bedankt.




Hoi Jari,



Ervaar je dit probleem op het 3G netwerk of op het 2G netwerk. Graag verneem ik je antwoord.





Op beide maar ik kan nu niet eens meer 3G of 2G aandoen omdat ik 'Geen serivce' heb dus ik kan nu ook niet meer bellen of sms'en heel soms heb ik één streepje bereik maar na 1minuut heb ik dan weer Geen service.
Op beide maar ik kan nu niet eens meer 3G of 2G aandoen omdat ik 'Geen serivce' heb dus ik kan nu ook niet meer bellen of sms'en heel soms heb ik één streepje bereik maar na 1minuut heb ik dan weer Geen service.



Hoi Jari,



Ik heb een postcode check voor je laten doen. Momenteel is er een storing op de mast op je postcode.

Ze zijn de oorzaak van de storing aan het uitzoeken en het is helaas niet bekend hoe lang dit gaat en wanneer dit is opgelost. 😞

Reageer