Skip to main content

.

Beantwoord

In 24 uur 36 keer gebeld, wat nu?

• 23 januari 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Ik heb gisteren iets ingevuld maar geen toestemming gegeven om mij te benaderen ze hebben in 24 uur al 36 x gebeld zodra ik blokkeer en spam meld is er al weer 2 x gebeld heb vanavond 1 x opgenomen en gezegd nu stoppen want ik ga aangifte doen bij de politie en toen nog 2 x gebeld Simyo kunt u helpen dit is niet te doen ze bellen met nummer 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Monty81,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je spam belletjes ontvangt!

Als ik het verhaal zo hoor, lijkt dit heel erg op spoofing. Wij hebben een blog op onze website hierover. Ik raad aan om deze goed door te lezen.

Wij kunnen in het geval van spoofing helaas niks doen als provider behalve een nieuw nummer aanbieden. Ik kan me voorstellen dat dit misschien niet meteen je eerste optie is. Het is vaak wel zo dat de belletjes na een bepaalde tijd vanzelf ophouden.

Mocht je er toch voor kiezen om een nieuw nummer aan te vragen, dan kun je mij gerust een privébericht sturen hiervoor. Ik help je dan graag verder hiermee.

Groetjes,
Roeqajja

Bekijk originele reactie

1 reactie

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • antwoord
  • 29 januari 2025

Hi ​@Monty81,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je spam belletjes ontvangt!

Als ik het verhaal zo hoor, lijkt dit heel erg op spoofing. Wij hebben een blog op onze website hierover. Ik raad aan om deze goed door te lezen.

Wij kunnen in het geval van spoofing helaas niks doen als provider behalve een nieuw nummer aanbieden. Ik kan me voorstellen dat dit misschien niet meteen je eerste optie is. Het is vaak wel zo dat de belletjes na een bepaalde tijd vanzelf ophouden.

Mocht je er toch voor kiezen om een nieuw nummer aan te vragen, dan kun je mij gerust een privébericht sturen hiervoor. Ik help je dan graag verder hiermee.

Groetjes,
Roeqajja