hallo mensen,
tot nu toe is alles goed gegaan met de overstap naar simyo, maar ik stuit nu tegen het eerste probleem aan,
net de simkaart geactiveerd, maar ik zie als ik een uitgaand gesprek voer dat ik wordt doorgeschakeld naar
+316530610453039 hoe krijg ik die melding weg ? mijn nummer is: [0610453039] er staat dus [53] voor mijn nummer.
u mag het zeggen, wie o wie ?
m.v.g nieuwe klant simyo.
Bladzijde 1 / 1
Hey nieuwe klant van Simyo,
het lijkt alsof je internationaal wordt doorgeschakeld doordat er +31 voor komt te staan. Was het toeallig een telefoontje naar of van het buitenland?
Zoniet, dan weet ik het ook niet.
Groet Paul.
het lijkt alsof je internationaal wordt doorgeschakeld doordat er +31 voor komt te staan. Was het toeallig een telefoontje naar of van het buitenland?
Zoniet, dan weet ik het ook niet.
Groet Paul.
hoi paul,
+316 betekend 06 en is de int code om in alle landen te kunnen bellen,
het uitgaand gesprek was van nl naar nl.
m.v.g nieuwe klant simyo.
+316 betekend 06 en is de int code om in alle landen te kunnen bellen,
het uitgaand gesprek was van nl naar nl.
m.v.g nieuwe klant simyo.
sorry paul, bedankt voor je snelle reactie, helemaal vergeten !
Hey nieuwe klant,
als mijn antwoord de oplossing was dan gelieve de reactie als oplossing te markeren.
Alvast bedankt
Groet Paul.
als mijn antwoord de oplossing was dan gelieve de reactie als oplossing te markeren.
Alvast bedankt
Groet Paul.
Hallo mensen,
probleem is opgelost door mezelf, het was de voicemail. ik heb gebeld naar 12339 toen 5 minuten gewacht,
telefoon toen uitgezet 5 minuten lang, toen weer aangezet, uitgaand gebeld en de melding was permanent
verdwenen, mensen, bedankt voor het meedenken en het bekijken van mijn hulp vraag.
m.v.g nieuwe klant simyo, ps de chief kan mijn berichten wissen.
probleem is opgelost door mezelf, het was de voicemail. ik heb gebeld naar 12339 toen 5 minuten gewacht,
telefoon toen uitgezet 5 minuten lang, toen weer aangezet, uitgaand gebeld en de melding was permanent
verdwenen, mensen, bedankt voor het meedenken en het bekijken van mijn hulp vraag.
m.v.g nieuwe klant simyo, ps de chief kan mijn berichten wissen.
Hoi Nieuwe klant Simyo!
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat er iets mis ging met de doorschakelingen! Gelukkig heb je 'm intussen zelf al weten op te lossen 🙂 Dankjewel voor je terugkoppeling hierover! Dit kan handig zijn voor andere mensen die wellicht hetzelfde probleem ervaren. Super!
Laat je 't weten als je in de toekomst nog een vraag hebt?
@ PaulH: Dankjewel voor het meedenken!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat er iets mis ging met de doorschakelingen! Gelukkig heb je 'm intussen zelf al weten op te lossen 🙂 Dankjewel voor je terugkoppeling hierover! Dit kan handig zijn voor andere mensen die wellicht hetzelfde probleem ervaren. Super!
Laat je 't weten als je in de toekomst nog een vraag hebt?
@ PaulH: Dankjewel voor het meedenken!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.