Skip to main content
mijn nummerbehoud is afgewezen omdat nummer en simkaartnummer niet blijken te kloppen.

Graag wil ik het door jullie verstrekt nieuwe telefoonnummer gaan gebruiken.



Kunnen jullie dat nummer activeren?
Kijk even op Mijn Simyo of je dat zelf kan doen, dat gaat het snelst.
Hoi vera1234,



Welkom op het forum.



Je geeft aan dat je aanvraag Nummerbehoud is afgewezen en gebruik wil maken van het tijdelijke Simyo nummer. Dat is mogelijk.



Ik kan een verzoek indienen om je aanvraag definitief te annuleren waardoor je gebruik kunt maken van het Simyo nummer.



In je aanvraag zag ik dat de eerste 2 cijfers niet kloppen. Er (door jou of door ons) aanvraag ingediend met 0031 terwijl een simkaart van je huidige provider standaard met 8931 begint.



We kunnen de aanvraag voor je annuleren of opnieuw een poging doen om je nummer over te laten zetten naar Simyo.



Laat je ons weten waar je voorkeur naar uit gaat?





@Scotsman, bedankt voor het meedenken maar het definitief annuleren van nummerbehoud kan helaas niet via Mijn Simyo 😞
Hoi,

Ik wil het nieuwe nummer van Simyo gaan gebruiken. Kunnen jullie dit activeren en voor mij dus een pincode regelen om e.e.a. uit te voeren?

mvr 

vera1234
Hoi vera1234,



Je kunt het nieuwe nummer van Simyo gebruiken 🙂 Ik zie dat je een Prepaid aansluiting hebt. Je maakt nu al gebruik van het nieuwe nummer.

Daarbij heb ik aan de afdeling Nummerbehoud doorgegeven dat je afziet van de aanvraag. Zij gaan de aanvraag voor je annuleren.



Je pincode blijft hetzelfde. Ik zie dat deze op 30 december is gestuurd per e-mail. Ook staat je pincode op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens. Als je deze e-mail niet kan vinden, kun je je pincode op Mijn Simyo terug vinden ;)



Geef je door of het is gelukt?

Reageer