IIk heb bij Simyo.nl nw kaart besteld.Heb nummerbehoud gevraagd.
Zou binnen enkele dagen gereed worden, maar krijg nu mail dat t niet kan?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Rob,
Welkom op ons forum!
Ik zie dat je geprobeerd hebt om over te stappen van Prepaid naar Sim Only door een hele nieuwe bestelling te plaatsen.
Maar als je wilt overstappen naar Sim Only, dan moet je gewoon even inloggen op Mijn Simyo met je prepaid aansluiting. Op de overzichtpagina vind je dan een tegel waar je op moet klikken zodat je kunt overstappen naar Sim Only. Als je vervolgens dat proces doorloopt, dan ben je een dag later overgestapt. Geen nieuwe simkaart, geen gedoe met nummerbehoud, je resterende beltegoed wordt netjes verrekend, geen aansluitkosten etc.
Zou je de overstap even opnieuw kunnen doen op de juiste manier?
Groetjes,
Bas
Welkom op ons forum!
Ik zie dat je geprobeerd hebt om over te stappen van Prepaid naar Sim Only door een hele nieuwe bestelling te plaatsen.
Maar als je wilt overstappen naar Sim Only, dan moet je gewoon even inloggen op Mijn Simyo met je prepaid aansluiting. Op de overzichtpagina vind je dan een tegel waar je op moet klikken zodat je kunt overstappen naar Sim Only. Als je vervolgens dat proces doorloopt, dan ben je een dag later overgestapt. Geen nieuwe simkaart, geen gedoe met nummerbehoud, je resterende beltegoed wordt netjes verrekend, geen aansluitkosten etc.
Zou je de overstap even opnieuw kunnen doen op de juiste manier?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.