Skip to main content
ik heb info aangevraagd bij een telefoonwinkel deze boden mij een mooie telefoon met een goedkoop abonnement bij BEN na de kleine lettertjes gelezen te hebben kwam de aanbieding niet overeen met gemaakte afspraken en heb de koop geannuleerd. Krijg nu een mail dat ik overgezet wordt van simyo naar BEN en dat is nou net niet de bedoeling ik blijf gewoon bij simyo bevalt me heel erg goed kunnen juliie die overzetting tegenhouden aub.



vriendelijke groeten Dorie de Jong Bloemberg
Hoi flowermountain, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat fijn om te horen dat je er uiteindelijk toch voor hebt gekozen om bij Simyo te blijven. Het is wel erg jammer dat Ben bij jouw annulering niet meteen het verzoek voor nummerbehoud heeft geannuleerd. Dit is namelijk wel iets wat zij moeten doen. In dit geval adviseer ik je om contact op te nemen met Ben en te zeggen dat je nummerbehoud geannuleerd moet worden, omdat wij dit helaas niet voor je kunnen doen.



Wij houden overigens wel je abonnement gaande, totdat het nummer is overgenomen. Word je nummer niet overgenomen, dan blijft het zoals het nu is 🙂. Dat betreft zit je helemaal veilig!



Zou je me willen laten weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury
ik heb gisteren gebeld met BEN en deze hebben mij belooft dat de annulering alsnog verwerkt gaat worden ik wacht af groetjes Flowermountain
Hoi flowermountain,



Volgens mijn gegevens is de aanvraag inmiddels inderdaad geannuleerd! Je abonnement blijft nu doorlopen zoals het was 🙂. Dat is gelukkig gauw opgelost!



Groetjes, Tiury
okidoki gelukkig bedankt toppie
Hoi flowermountain,



Graag gedaan 🙂. Mocht er nog iets zijn, zie ik je weer graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury
okidoki

Reageer