Skip to main content
Ik had een tijdelijk te nummer.

Ik had eerst nummer behoud aangevraagd. Nu heeft iedereen mijn tijdelijke nummer en wil ik deze houden.
Hoi Helma van Heemskerk, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Nummerbehoud. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk,



Dat kan 🙂 Ik zie dat je bij de bestelling hebt aangegeven om het simkaartnummer later door te geven. Als je inlogt op je Mijn Simyo pagina, dan komt er een pop-up 'Aanvraagformulier nummerbehoud' tevoorschijn.



Je kunt in deze pop-up aangeven, dat je afziet van nummerbehoud. Je tijdelijk nummer worden op dat moment je eigen nummer ;)



Geef je door of het lukt?
Hoi, ik heb geprobeerd het aanvraagformulier nummerbehoud in te vullen, maar ik kom niet verder.

Ik wil dus mijn tijdelijke nummer behouden 06xxxxxxxx. Mijn oude nummer was van orange en daar kon ik niks meer mee.

In het aanvraagformulier wordt aangegeven dat het tijdelijke nummer van Simyo is en ik kan verder niks invullen.

Dus kan dit tijdelijke nummer nu mijn vaste nummer worden? Kunnen jullie dit omzetten? Groeten, Helma
Hoi Helma van Heemskerk,



Je tijdelijk nummer heb ik even weggehaald uit je bericht. In verband met privacy kun je deze beter niet doorgeven. Doordat je bent ingelogd op je Mijn Simyo pagina kan ik het nummer achterhalen waar het omgaat ;)



Goed dat je het hebt geprobeerd. In het aanvraagformulier hoor je verder geen gegevens door te geven. Er wordt gevraagd of je zeker weet dat je nummerbehoud wilt aanvragen. Als je dan op "ja" klikt, dan verschijnen er meer invulvelden. Je hebt ook de mogelijkheid om op "nee" te klikken 🙂 Op deze manier wordt je tijdelijk nummer je definitieve nummer.



Daarbij kun je nu al gebruikmaken van het tijdelijk nummer. Je hebt namelijk een Prepaid aansluiting. Wanneer je een abonnement had, dan kon je het beste nog geen gebruikmaken van je simkaart. Bij een abonnement moeten je bundels eerst geactiveerd worden.



Ik hoor graag van je of je de twee opties hebt gevonden in het aanvraagformulier 🙂

Reageer