Skip to main content
Kan ik hier een aanvraag plaatsen om mijn telefoonnummer te veranderen?
Wauw, ik stel 10 minuten geleden dezelfde vraag. Ik ben dus ook benieuwd naar het antwoord. 😮
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang het duurt voordat we een antwoord kijgen. 🙂
Je krijgt doorgaans antwoord van Simyo binnen 1 werkdag. Een enkele keer komen Simyo medewerkers hier tijdens het weekend kijken, dus als je geluk hebt krijg je vandaag of morgen een reaktie.
Dat zou super zijn 🙂
Nog steeds heel nieuwschierig. Jij/U ook, Barcelona50?
Hallo beiden.



Wanneer hier te kennen wordt gegeven dat akkoord wordt gegaan met de kosten van €5,00 is dat volgens mij bij Simyo voldoende. Bevredigd dit jullie/u beiden de nieuwsgierigheid? 



Groet,

Friesian
Goedemorgen,



Bij deze ga ik accoord met de kosten van €5,00. We gaan het zien. Dank Frieslan.
Goedemorgen,



Bij deze ga ik accoord met de kosten van €5,00. We gaan het zien. Dank Frieslan.



Anyplace anywhere anytime 🆒

(met dank aan Nena & Kim Wilde)



Groet,

Friesian
Goedemorgen,



Bij deze ga ik accoord met de kosten van €5,00. We gaan het zien. Dank Frieslan.




Hoi Barcelona50, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen, zodat klanten met eenzelfde vraag makkelijker een antwoord kunnen vinden.



Dankjewel voor je akkoord. Ik heb het verzoek voor je doorgezet om je telefoonnummer te wijzigen.



Zodra ik hierop een terugkoppeling heb, laat ik het je weten! :)



@Scotsman & Friesian, dank jullie wel voor het meedenken! 😃
Wauw, ik stel 10 minuten geleden dezelfde vraag. Ik ben dus ook benieuwd naar het antwoord. :o



Hoi stampertje,



Ik heb zojuist in dit topic op jouw bericht gereageerd. Ik wil je vragen om daar te reageren, zodat we ook jouw nummer kunnen wijzigen 🙂
Goedemorgen,



Bij deze ga ik accoord met de kosten van €5,00. We gaan het zien. Dank Frieslan.




Hoi Barcelona50,



Je nummer is inmiddels gewijzigd. Je hebt van ons een e-mail ontvangen met daarin het nieuwe nummer.



Hoor graag van je of alles naar behoren werkt! 🙂
Helemal super, het nummer werkt 🙂
Hoi Barcelona50,



Fijn om te horen dat alles werkt! Als je nog vragen hebt, dan weet je het forum te vinden 😉

Reageer