Skip to main content
ik had 23 uur geleden gevraagd , of ik een ander telefoon nummer kon krijgen , maar ik ben nog niet geholpen ...... en ik ga akkoord met de 5 euro kosten .... gaarne antwoord ..... groet raymon
Hoi Raymon,



Je hebt de vraag idd al eerder gesteld, waarop ik gereageerd heb met dat een moderator dat voor je regelt met zoeffff speed. 🆒

Kleine toelichting hoe dit forum werkt, al begrijp ik best dat je graag geholpen wordt en liefst hoe eerder hoe beter....



Moderatoren werken van oud naar nieuw. Telkens wanneer er weer een reactie komt van jou of een ander, komt je topic een sport hoger op de ladder.

Nieuwer dus.



Advies van mij, wanneer je rustig wacht komt de moderator, zijn of haar reactie, met de door mij genoemde zoeffff speed.



http://goedkoop-treinkaartje.nl/images/stories/thalys2.jpg



Groet,

Friesian
dan vind ik dat gek , want vanmorgen zag ik ook een zelfde vraag ,net als ik die gesteld had ..en die werd wel geholpen ....... wordt een beetje een ns trein zo hehehe...oke ik wacht nog af.
Schopje omhoog voor Raymon1973.
Ohhhhh gaat dat zo hier ....was een zeer tevreden klant .... tja was ....3 abonnementen hier ....wordt je omhoog geschopt ..nog langer wachten...Bedankt .
Hahaha Raymon, gelukkig heb je je humor nog. De vraag is alleen hoe lang nog.
Vind overigens je avatar wel erg leuk en passend!
Humor is ook belangrijk in het leven .... maar ik heb via klantenservice nu alles geregeld ..... Bedankt voor de service hehe
Hoi raymon1973,



Zoals Friesian uitlegt:


Moderatoren werken van oud naar nieuw. Telkens wanneer er weer een reactie komt van jou of een ander, komt je topic een sport hoger op de ladder.

Nieuwer dus.




Hebben we te laat gezien dat je topic al ouder is, sorry daarvoor 😞 Gelukkig heeft de telefonische klantenservice je al kunnen helpen 🙂 Ben je blij met je nieuwe nummer?



Thanks voor jullie reacties guys 🙂
Humor is ook belangrijk in het leven .... maar ik heb via klantenservice nu alles geregeld ..... Bedankt voor de service hehe



Super Raymon!!!! 🙂
Goed bezig!!!! Klasse Raymon. :)
Ik ben zeer blij met mijn nieuwe nr. ......heerlijk rustig hehe..ohhh moet andere nog mijn nummer geven lol ....Bedankt
Hoi raymon1973,



Dat is goed om te horen 😉 Jij bedankt voor je geduld en nogmaals sorry voor de trage reactie tijd!

Reageer