Skip to main content
antwoord

ik wil een nieuw nummer aanvragen,hoe doe ik dat?

• July 20, 2024
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Ik wil graag een nieuw nummer aanvragen.hoe doe ik dat?

Beste antwoord door Ashley

Hoi @Ceesvanderwerf,

Bedankt voor je bericht.

Zoals @J.D.L. aangaf kan je een nieuw nummer aanvragen via onze klantenservice. Bedankt voor je hulp! 😊 De klantenservice is bereikbaar per telefoon, chat en whatsapp. 

Het ontvangen van een nieuw nummer kost eenmalig €5 en ontvang je binnen een paar uur in de mail.

Groetjes,
Ashley

5 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 21, 2024

Morgen even bellen met Simyo, een nieuw nummer gaat meteen in en kost €5 @Ceesvanderwerf 

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • July 22, 2024

Hoi @Ceesvanderwerf,

Bedankt voor je bericht.

Zoals @J.D.L. aangaf kan je een nieuw nummer aanvragen via onze klantenservice. Bedankt voor je hulp! 😊 De klantenservice is bereikbaar per telefoon, chat en whatsapp. 

Het ontvangen van een nieuw nummer kost eenmalig €5 en ontvang je binnen een paar uur in de mail.

Groetjes,
Ashley

• Beginner
  • August 6, 2025

ik wil ook graag een nieuw nummerr aanvragen kosten van 5 euro zijn prima hoe kan ik dit hier regelen?

Friesian
  • Forum Expert
  • August 6, 2025

ik wil ook graag een nieuw nummerr aanvragen kosten van 5 euro zijn prima hoe kan ik dit hier regelen?

Hoi ​@Hpmuskurata  

Dat heb je nu gedaan.

Een medewerker, moderator zal zich melden en je  verder helpen. 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 7, 2025

Hi ​@Hpmuskurata,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!

Het aanvragen van een nieuw nummer kost inderdaad €5. Als je akkoord gaat met deze kosten, kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik help je dan graag verder hiermee.

Bedankt voor je hulp ​@Friesian! 😊

Groetjes,
Roeqajja