Ik ontvang sinds kort geen SMS verificatie meer die bv. zijn verzonden worden vanaf een zorgdomein of bv. google. Kan iemand mij helpen
Wat vervelend!
Wat voor telefoon heb je welke software versie? Kun je wel berichten versturen? Heb je de berichtencentrale al gecontroleerd?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-ontvang-geen-sms-berichten-87
Hoi vanduhbarrug,
Welkom op het Simyo forum!
Ontzettend irritant dat het niet lukt deze sms'jes te ontvangen. Heb je ook problemen met ontvangen/versturen van sms'jes naar andere nummers? Ik raad je aan de link van Friesian even door te nemen, we horen het graag!
Thanks Friesian!
Groetjes,
Daisy
hallo Daisy en Friesian,
Mijn probleem is inmiddels opgelost! Nadat mijn telefoon uit was geweest door een lege batterij, kreeg ik bij het opstarten alle verificatie sms'jes. Inmiddels werkt het dus weer naar behoren. Wat nog wel opvallend was. MS Teams kwam met de mededeling dat de limiet voor verificatiecodes was bereikt, of dat er nu mee te maken heeft gehad weet ik niet. Misschien is dat jullie bekend.
In ieder geval bedankt voor de support tot zo ver.
groet
Hoi vanduhbarrug,
Wat fijn dat het nu opgelost is, de melding vanuit MS teams heeft denk ik te maken met je teams/microsoft/outlook account. Thanks Friesian!
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.