.

Beantwoord

Ik ontvang geen code van DigiD per sms, hoe kan dit?

  • 19 January 2016
  • 3 reacties
  • 3459 Bekeken

Badge
Goedendag ik moet gereld zaken doen waar een digid code verijst is, helaas ontvang ik deze niet. Contact gehad met Didid maar ik moest bij Simyo zijn. heel vreemd omdat ik de eerste week van januari voor 5 januari 2016 gewoon sms bericht ontving.

nu ontvang ik geen sms berichten meer met een code, hierdoor kan ik geen belastingen meer doen.
verzekeringen en andere bedrijven die via digid werken.
Kan het kloppen dat Simyo berichten tegen houd ? ik geloof dat niet,
is er een storing ?

graag hoor ik dat
icon

Beste antwoord door Angelica 20 January 2016, 11:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Kees69,

Welkom op het forum!

Dat is inderdaad heel vreemd, zeker als je ze vooraf wel kreeg. Wij houden deze sms'jes inderdaad niet tegen. Daar zijn ze ook veel te belangrijk voor. Ontvang je wel andere sms'jes? Kan het zijn dat je de sms-instelling op je telefoon hebt gewijzigd? Misschien dat het nummer per ongeluk geblokkeerd is? Dit is terug te zien in je telefoon. Ook zou je kunnen kijken of je beveiligingsinstellingen goed staan.

Laat je me weten of één van deze dingen geholpen heeft?

Groetjes, Angelica
Badge
hartelijk dank voor je reactie

ik heb nu heel mijn telefoon door zocht en ik wist dat dit mogelijk was om een nummer te blokkeren.
ik ontving de sms altijd.
Pas was er een landelijke storing, misschien is de blokkade er toen opgekomen.
bedankt nu ontvang ik de sms weer
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kees69,

Wat goed om te weten dat je de sms'jes nu wél ontvangt. Goed dat blokkade er nu af is en je aan de slag kunt met je belasting 🙂. Als je nog verdere vragen hebt, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Reageer