Skip to main content
Fatima (Simyo Nederland)

6 mei 15:45



Beste mevrouw Dekkers,



Wij vinden het jammer dat u uw abonnement bij ons wenst op te zeggen.



Het is mogelijk om uw abonnement kosteloos op te zeggen als aangetoond kan worden dat op de postcode waar u verblijft slechte dekking is van het KPN netwerk.



Kunt u ons aangeven op welk postcode u problemen met het netwerk ervaart?



Zowel simyo als kpn geven toe dat op de door mij doorgegeven postcode geen bereik is.



Contract opzeggen dus.



Nee Nee , u heeft toch bereik op uw huisadres....



Dit is toch bij de apen af zeg.



Foei Simyo.
Hoi staakje,



Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic verplaatst naar het subforum Bellen.

Ik zie dat je meerdere topics hebt geopend over dit onderwerp. Ook is er reeds contact hierover via e-mail. De andere topics heb ik dan ook gesloten en verplaatst.



Mijn collega Marleen heeft je via e-mail gevraagd wanneer en op welk nummer we je het beste kunnen bellen. Ik stel voor dat verder contact via haar loopt.

Reageer