Skip to main content
Hallo,

Mijn virend heeft een simkaart van jullie ontvangen. NU heeft hij ook een mail gekregen waarin staat aangegeven dat zijn simkaartnummer niet overeenkomt bij zijn telefoonnummer. Dit moet hij aanpassen via mijn simyo. Wanneer hij dit wil doen, moet de simkaart van simyo geactiveerd worden. Hierdoor zou dat abonnement meteen ingaan (hij belt nu nog met zijn oude abonnement). Hoe kan hij dit toch oplossen zodat hij nummerbehoud heeft?

groeten, Anouschka
Beste Anouschka en vriend,



Welkom op het Simyo Forum en welkom bij Simyo.



Bij het actieveren van een simkaart wordt de simkaart actief en worden de aansluitkosten gefactureerd op het volgende factuur (€14,99). Bij nummerbehoud gaat het abonnement pas in zodra nummerbehoud is voltooid. Daardoor betaal je dus NOOIT dubbele abonnementskosten. Als je voordat nummerbehoud ingaat, gebruik maakt van de simyo simkaart dan wordt ALLES buiten de bundels gerekend, want deze bundels zijn nog niet geactiveerd. Meer informatie en mooie tijdlijnen kun je op deze pagina vinden.



Je kunt de simkaart dus activeren en dan via mijn simyo het simkaart nummer wijzigen. Als je daar tegenop ziet dan zou je een email kunnen versturen naar email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]. Vermeld hierin jouw tijdelijke simyo nummer, jouw oude provider, het over te zetten nummer en het correcte simkaartnummer.



Activeer de simkaart voordat nummerbehoud wordt uitgevoerd, anders zouden na het uitvoeren hiervan fouten kunnen optreden met je simyo aansluiting!



Als tips zou ik willen meegeven om deze topic even goed na te lezen. Dat topic beantwoordt enkele vragen, die nieuwe klanten vaak hebben.
Hoi Anouschka, namens de moderatoren ook welkom op het forum en bij Simyo :D



Aan het antwoord van Groentjuh is niets meer toe te voegen (waarvoor dank!). Kun je laten weten of het duidelijk was en of het geholpen heeft?

Reageer