.

Beantwoord

Ik moet een code intoetsen?

  • 10 August 2014
  • 4 reacties
  • 840 Bekeken

Als ik mijn samsung galaxy 3 s mini aan zet, komt er een balkje waarin ik een wachtwoord in moet toetsen en eronder staat noodoproep. Dan pas kan ik mijn telefoon gebruiken. Dit vind ik erg lastig en wil er graag van af. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?
icon

Beste antwoord door Charlene 11 August 2014, 16:11

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Hoi Rozeboom.
Misschien ten overvloede, je zal er vast al wel naar gekeken hebben, (ik denk maar even mee). Het nummer van de sms centrale is die correct?  +31653131313  ??
Reputatie 4
Badge +7
Hoi Rozeboom.
Misschien ten overvloede, je zal er vast al wel naar gekeken hebben, (ik denk maar even mee). Het nummer van de sms centrale is die correct?  +31653131313  ??


haha ...... sorry ik was even bij de verkeerde. Mijn excuses.
Als ik mijn samsung galaxy 3 s mini aan zet, komt er een balkje waarin ik een wachtwoord in moet toetsen en eronder staat noodoproep. Dan pas kan ik mijn telefoon gebruiken. Dit vind ik erg lastig en wil er graag van af. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?

Wanneer het gaat om de pincode van je sim dus niet het wachtwoord, ga naar.
  • Instellingen
  • Beveiliging
  • Sim-kaartvergrendeling instellen
  • Vink uit, sim-kaart vergrendelen
  • Dan moet je de pincode invoeren om je simkaart te ontgrendelen.
Wanneer je dat gedaan hebt zal je toestel er niet meer om vragen.

Groet,
Friesian
Badge +8
Als ik mijn samsung galaxy 3 s mini aan zet, komt er een balkje waarin ik een wachtwoord in moet toetsen en eronder staat noodoproep. Dan pas kan ik mijn telefoon gebruiken. Dit vind ik erg lastig en wil er graag van af. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen?

Hoi Rozeboom,

Als ik het goed begrijp heb je het over de PINcode die je moet intoetsen om je simkaart te ontgrendelen? Of heb je het elke keer als je je telefoon wilt gebruiken, dus niet alleen als je toestel uitgeschakeld is geweest?
De PINcode van je simkaart vind je op Mijn Simyo. Op de manier die Friesian uitlegt, kun je dat uitschakelen. Dan kan wel iedereen die je toestel vindt, hem gewoon aanzetten en gebruiken. Daar moet je wel even over nadenken of je dat wenselijk vindt.
Gaat het om een code op je toestel ingesteld, dan kun je die ook op je toestel verwijderen. Dat kun je als het goed is terug vinden onder Instellingen, Mijn apparaat en dan Vergrendelscherm.

Laat je hier weten welke van de twee situaties het is? En of je iets kunt met onze tips?

Groetjes,
Charlene

Reageer