Skip to main content
Wil graag de datum van nummerbehoud wijzigen, na overleg met de huidige provider, maar kan nergens de datum wijzigen.

Ook niet onder overzicht op mijn simyo zoals staat aangegeven.
Hoi jomast, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat leuk om te horen dat je sneller naar Simyo mag overstappen. Het klopt inderdaad dat je deze aanvraag nu nog niet kunt aanpassen. Gelukkig kan ik dit wel voor je doen. Hier heb ik wel de datum voor nodig en de reden dat je eerder kunt overstappen 🙂. Zou je dat willen laten weten? Dan verstuur ik meteen een nieuwe aanvraag voor je!



Groetjes, Tiury
dank je, er is al wel een datum ingevoerd maar dient nog te worden aangepast. Het contract met vodafone loopt af per 29 juni a.s. Dan willen we ook graag het simyo contract in willen laten gaan.



groetjes,

Brigitte
hoi jomast,



Dankjewel voor de nieuwe datum.

Ik heb de huidige aanvraag laten annuleren en een nieuwe aanvraag in laten dienen met de datum 29-6.



Je ontvangt een e-mail van ons met daarin reactie van je vorige provider. Fingers crossed;)

Is alles verder duidelijk?
helemaal duidelijk, dank je voor je reactie
Hoi jomast,



Fijn om te horen dat de reactie van Ruud duidelijk was 🙂. Ik heb gespiekt of we al een reactie hebben gehad, maar dit is nog niet het geval. We wachten het nog even af.



Groetjes, Tiury
ben benieuw of er al een reactie is van vodafone? contract loopt namelijk a.s. maandag af.
Hoi jomast,



Helaas is je aanvraag voor 29 juni afgewezen, ondanks dat we er een melding hebben bijgezet i.v.m het feit dat je eerder mag overstappen. Het systeem van je vorige provider geeft wederom aan dat je pas per 23-09-2015 over kan met het nummer. Het verzoek voor die dag is automatisch gegenereerd en goedgekeurd.



Ik wil je in dit geval vragen om de datum echt goed met je vorige provider kort te sluiten, want ik vrees dat een nieuw verzoek voor z.s.m weer wordt afgekeurd.



Hou je ons op de hoogte?



Groetjes, Tiury

Reageer